۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
کد خبر: 82696668
T T
۰ نفر

كشف بیش از یك تن تریاك در سیستان و بلوچستان

۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
کد خبر: 82696668
كشف بیش از یك تن تریاك در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینكه در جریان انهدام یك باند بزرگ مواد مخدر در استان یك قاچاقی مسلح به هلاكت رسید، گفت: یك تن و 304 كیلوگرم تریاك در این عملیات كشف شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی و حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای كوهستانی برای جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.
وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در مسیرهای فرعی جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت كنترل قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح كرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به كمین یگان های عملیاتی پلیس، با آنان درگیر شدند و پس از یك ساعت درگیری مسلحانه شدید، یك قاچاقچی به هلاكت رسید و سه سوداگر مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به پاكسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان علاوه بر كشف 2 قبضه سلاح كلاش و مهمات مربوطه، یك تن و 304 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كردند.
وی خاطرنشان كرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
3042**3213خبرنگار: محدثه حیدری گرجی*تنظیم كننده: اكبر نوری،انتشاردهنده:علی شریفی