۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
کد خبر: 82628507
T T
۰ نفر
برنامه كمانداران معلول ايران براي حضور قدرتمند در پيكارهاي جهاني چين

تهران - ايرنا - رئيس انجمن پاراتيراندازي ايران با اشاره به حساسيت زياد پيكارهاي جهاني اين رشته گفت: حضور موفق در اين رويداد ورزشي، بزرگ ترين چالش ما به حساب مي آيد و براي كسب بهترين نتيجه در اين پيكارها حضور خواهيم يافت.

به گزارش روز شنبه فدراسيون ورزش هاي معلولين و جانبازان، «مجيد كهتري» با اشاره به آغاز پيكارهاي جهاني چين تا يك ماه ديگر، افزود: در اين مسابقات كمانداران 40 كشور جهان حضور خواهند داشت و اين موضوع حساسيت رقابت ها را زياد مي كند.
وي اظهار داشت: كشورهايي كه رقيب و حريفان خوبي هستند در اين رويداد شركت مي كنند و ملي پوشان ايران نيز براي تجربه اندوزي نمي روند بلكه براي ارائه عملكرد خوب اعزام خواهند شد.
كهتري كه سرمربيگري تيم ملي پاراتيراندازي با كمان معلولين و جانبازان را عهده دار است در خصوص چهارمين مرحله اردوي آمادگي اين تيم اظهار داشت: در اين اردو «محدثه كهنسال» به جمع ملي پوشان اضافه شد تا ميزان آمادگي وي را براي بازي هاي پاراآسيايي جوانان بسنجيم تا در مسابقاتي كه آذر ماه در كشور امارات متحده عربي برگزار مي شود حضور قدرتمندي داشته باشد.
وي گفت: اصغر زارعي نژاد در ريكرو نيز به تازگي به اردو دعوت شده و اگر ركوردهايش خوب باشد و حد نصاب هاي لازم را كسب كند، تيم را در رقابت هاي جهاني همراهي خواهد كرد.
سرمربي تيم ملي تيراندازي با كمان جانبازان و معلولين ايران گفت: تركيب تيم ملي در پايان اين اردو مشخص خواهد شد.
كهتري همچنين از اضافه شدن دو مربي به كادر فني خبر داد و اظهار داشت: ليلا صفايي فرد در بخش بانوان و مهرداد غلامي در بخش مردان به كادر فني اضافه شده اند و ما فرصت بيشتري براي رسيدگي به تيم ملي داريم. از طرفي اين امر نشان مي دهد تيم كارش را به صورت حرفه اي انجام مي دهد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067**
تنظيم: رضا رمضاني انتشاردهنده:علي خورسندي
۰ نفر