۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۳۱
کد خبر: 82604247
T T
۰ نفر
استقبال روحاني از نظرات اعضاي فراكسيون اميد مجلس براي انتخاب كابينه دوازدهم

تهران- ايرنا- حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني در ديدار اعضاي فراكسيون اميد مجلس از مشورت و همفكري با گروه‌ها و افراد همسو براي انتخاب نفرات كابينه دوازدهم استقبال كرد و گفت: اين نظرات را در چينش كابينه دخيل مي كنم.

بهرام پارسايي شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا با اشاره به ديدار اعضاي هيات رئيسه و كميته تعامل فراكسيون اميد مجلس با رئيس جمهوري گفت: در اين ديدار در مورد كابينه دوازدهم و شاخص هاي كابينه گفت وگو كرديم.
وي افزود: در اين جلسه اعضاي فراكسيون اميد مجلس مطالبات و نظرات خود را درباره كابينه به رئيس جمهوري اعلام و مطالبات و مطالب مورد نظر خود درباره نحوه چينش كابينه دوازدهم را مطرح كردند.
پارسايي ادامه داد: در اين ديدار ما از رئيس جمهوري درخواست كرديم در انتخاب كابينه به گفتماني برخواسته از راي ٢٤ ميليوني توجه كند.
وي افزود: در اين جلسه همچنين گزارشي درباره عملكرد كابينه فعلي به صورت خصوصي در اختيار روحاني قرار گرفت و بر لزوم تاثير اين ارزيابي در انتخاب يا عدم انتخاب وزرا تاكيد شد.
پارسايي گفت: رئيس جمهوري در اين ديدار به اهميت نظرخواهي از گروه‌ها و جريان‌هاي همراه و همسو اشاره كرد.
سخنگوي فراكسيون اميد اظهار داشت : رئيس جمهوري در اين ديدار اعلام كرد كه از مشورت و همفكري با گروه‌ها و افراد همفكر و همسو استقبال كرده و اين نظرات را در چينش كابينه دخيل مي كند.
شبد**9121**1953**9122**خبرنگار: سميه لاري**انتشار دهنده: مهدي نعمتي
۰ نفر