۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
کد خبر: 82580228
T T
۰ نفر
یك فعال سیاسی: اتفاقات روز قدس و عید فطر مسائل انحرافی و حاشیه ای است

مشهد- ایرنا- یك فعال سیاسی اصولگرا گفت: اتفاقاتی كه در راهپیمایی روز قدس و عید فطر اتفاق افتاد مسائل انحرافی و حاشیه ای است و باید از تكرار و دامن زدن به آنها جلوگیری كرد.

سیدمحسن بنی هاشمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلام بارها به موضوع وحدت در سخنان خود اشاره كرده اند و بر همین اساس مسئولان و مردم باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: همه باید از پرداختن به چنین مسائلی دوری كنند. هرچه كمتر به این موضوعات دامن بزنند بهتر است. رهبری رویكرد اصلی كشور در سال جاری را اشتغال و تولید عنوان كرده اند لذا همه دستگاهها به خصوص دولت باید به صورت ویژه به این موضوعات توجه و از پرداختن به موضوعات حاشیه ای پرهیز كنند.
دبیر سابق جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: جامعه ما دو قطبی نیست ولی دو جریان تلاش می كنند كه مردم را به جان یكدیگر بیاندازند و این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم نیست. رسانه ها نیز باید از پرداختن به چنین مسائلی پرهیز كنند و به موضوعات مهم كشور بپردازند.
وی افزود: اتفاقاتی كه رخ داد دارای جنبه قضایی نیست بلكه دارای جنبه های مختلف اجتماعی است و اگر قوه قضاییه ورود كند نتیجه ارزشمندی بدست نخواهد آورد.
بنی هاشمی ادامه داد: در این خصوص كسانی كه در مسائل اجتماعی دخالت دارند مثل رسانه ها به جای اینكه آتش را تند كنند باید آن را خاموش كنند.
به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جهانی قدس، عده ای اندك در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت كردند. این اتفاق مورد انتقاد همه مسئولان، گروههای سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین كریم زاده
7498/1858
۰ نفر