۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹
کد خبر: 82572550
T T
۰ نفر
اجرای محدودیت ترافیكی تعطیلات عید فطر در جاده های گیلان از فردا

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیكی در جاده های استان در آستانه تعطیلات عید سعید فطر از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه ، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد طی تعطیلات عید سعید فطر در محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعكس اعمال می شود.
وی اظهار كرد: بر این اساس؛ تردد تمام تریلرها و كامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13 تا 24 روزهای پنجشنبه و یكشنبه (یكم و چهارم تیرماه) و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه، دوشنبه و سه شنبه (دوم، پنجم و ششم تیرماه) در محور رشت - قزوین و بالعكس ممنوع است.
به گفته سرهنگ محمدپور ، در محور آستارا - اردبیل و بالعكس نیز تردد تمامی تریلرها و كامیون به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه (پنجم و ششم تیرماه) ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از همه مسافران خواست تا با صبر و شكیبایی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی درجاده های استان تردد كنند تا سفری ایمن داشته باشند.
پنجم و ششم تیرماه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر تعطیل است. سفرهای تابستانی نیز از فردا آغاز می شود و به همین مناسبت، رئیس پلیس راه كشور از آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از فردا تا اول مهرماه خبر داده است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: امیرحسین كبیری
7296/2007
۰ نفر