۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱
کد خبر: 82569738
T T
۰ نفر
اردبیل میزبان مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا شد

اردبیل- ایرنا- مدیر كل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا از مردادماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

ایوب بهتاج روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را با برگزاری مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا در شهر اردبیل اعلام كرده است.
وی افزود: مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا با شركت پنج تیم برتر قاره آسیا شامل ایران، چین، كره جنوبی، قطر و قهرمان آسیای مركزی (مالدیو، بنگلادش و قرقیزستان) از 19 مردادماه امسال در اردبیل برگزار خواهد شد.
وی اظهار كرد: این میزبانی به دنبال برگزاری شایسته دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا كه از 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار شد به این استان داده شده است.
بهتاج با اشاره به اینكه استان اردبیل تجربه برگزاری مسابقات در سطح جهانی و بین المللی را دارد، بیان كرد: اردبیل بعد از تهران تنها استانی است كه دارای 2 سالن استاندارد و مورد تائید كنفدراسیون آسیا است.
مدیر كل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان كرد: ما به دنبال میزبانی اردبیل برای مسابقات توپی داخل سالن از جمله هندبال، بسكتبال و فوتسال هم هستیم.
اردیبهشت ماه گذشته مسابقات امیدهای آسیا با حضور 11 تیم و با استقبال پرشور تماشاگران اردبیلی برگزار شد كه در پایان تیم والیبال زیر 23 سال ایران و ژاپن با كسب مقام های اول و دوم به مسابقات جام جهانی مصر صعود كردند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
۰ نفر