۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰
کد خبر: 82568863
T T
۰ نفر

آغاز اردوي ووشوكاران جوان براي موفقيت در آسيا

۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰
کد خبر: 82568863
آغاز اردوي ووشوكاران جوان براي موفقيت در آسيا

تهران - ايرنا - اردوي آماده سازي تيم ووشو جوانان ايران به منظور حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا از روز يكشنبه در تهران آغاز شد.

رقابت هاي ووشو قهرماني جوانان آسيا، اواخر شهريورماه سال جاري به ميزباني كره جنوبي برگزار خواهد شد و تيم ايران در دو بخش تالو و سانداي دختران و پسران به مصاف حريفان مي رود.
بر اين اساس جوانان ووشو ايران براي دفاع از عنوان نايب قهرماني خود در قاره كهن از امروز در آكادمي ووشو، تمرينات آماده سازي خود را آغاز كردند.
رقابت هاي انتخابي تيم ووشو جوانان نيز، شب گذشته برگزار شد و در پايان نفرات راه يافته به اردوي آماده سازي مشخص شدند.
**سانداكاران راه يافته به اردوي تيم ملي جوانان:
در وزن منهاي 48 كيلوگرم: «علي افشاني پور» از كهكيلويه و بويراحمد و «امير مهدي زاده» از آذربايجان شرقي با غلبه بر حريفان اردونشنين شدند. در مبارزه بين اين دو نفر نيز افشاني پور به برتري دست يافت.
در وزن منهاي 52 كيلوگرم، «حسين خدادادي» از تهران و «اميرحسين نوري» قزوين اردونشنين شدند كه در بازي مستقيم آنان هم خداداي پيروز شد.
در وزن منهاي 56 كيلوگرم، «پويا سليمان زاده» از تهران و «محمد فرهادي» از فارس به اردو رسيدند كه در رقابت بين آنان هم سليمان زاده برنده شد.
در وزن منهاي 60 كيلوگرم، «عرفان بويري» از خوزستان و «عليرضا ريگي» از سيستان جواز حضور در اردو را كسب كردند. مبارزه بين اين دو نفر هم با پيروزي ريگي به اتمام رسيد.
در وزن منهاي 65 كيلوگرم، «علي محمدي» از زنجان و «مهرشاد رستمي» از تهران به اردو رسيدند و بازي مستقيم اين دو سانداكار با برتري محمدي همراه شد.
در وزن منهاي 70 كيلوگرم، «محمد افشاري» از فارس و «عادل جلالي» از مازندران به اردو دعوت شدند. مبارزه بين اين دو ووشوكار جوان با پيروزي جلالي به اتمام رسيد.
در اين وزن، «آرمين افراز» از قزوين با مجوز پزشك در مرحله نخست انتخابي حضور نداشت و از دور دوم انتخابي ها به ميدان مي رود.
در وزن منهاي 75 كيلوگرم، «احمد واحدي» از سمنان و «مهدي قنبري» از ارديبل به اردو رسيدند. واحدي در مبارزه مستقيم با قنبري صاحب برتري شد.
در وزن منهاي 80 كيلوگرم، «آرمين اديبي» از فارس و «محمدصابر باقلاني» از ايلام اردونشين شدند. در مبارزه بين اين دو، اديبي به پيروزي رسيد.
در اين وزن «حسن خادمي» از مازندران با مجور پزشك در مرحله نخست انتخابي حضور نداشت و از دور دوم انتخابي ها به ميدان مي رود.
در بخش ساندا بين دو نفر برتر راه يافته هر وزن به اردو، مبارزات انتخابي برگزار مي شود و هر سانداكاري كه زودتر صاحب دو پيروزي شود به عنوان نفر برتر وزن معرفي مي شود.
تيم ووشو جوانان ايران، سهميه اعزام پنج سانداكار در بخش مردان به مسابقات قهرماني آسيا را دارد.
**تالوكاران راه يافته به اردوي تيم ملي جوانان:
*رده سني نونهالان:
ابوالفضل قره باغي، محمدرضا جعفري، عرفان زارعي، ايليا محمدخاني و اميرمهدي پرنده
*رده سني نوجوانان:
طاها بديعي، علي شكروي، شاهين بني طالبي و اميرحسين پوسانه
*رده سني جوانان:
اميرحسين سلطاني، محمدعلي مجيري، مصطفي دودله، محمدرضا شيرچي و سيدمحمدحسيني
ورزشي**3783**
خبرنگار: امير ميرزاييان انتشاردهنده:\لي خورسندي