۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82558830
T T
۰ نفر
فوت 7نفر از مصدومین حادثه حریق شب گذشته در همدان/دو نفر از مصدومان مرخص شدند

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان اورژانس كشور گفت: در واقعه آتش سوزی یك واحد مسكونی در همدان 7 نفر از مصدومین فوت شدند .

به گزارش روز جمعه ایرنا از وبدا، پیرحسین كولیوند ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی شب گذشته در یك واحد مسكونی چهار طبقه در همدان،علت اولیه وقوع این آتش سوزی را انفجار گاز شهری بیان كرد ‌و گفت: تعداد كل مصدومین و فوتی های این‌حادثه 10 نفر است.
سرپرست سازمان اورژانس افزود : 9 نفر از مصدومین این‌ حادثه ساكنین منزل مسكونی و‌2 نفر دیگر نیز آتش نشان هستند.
وی با بیان این كه یك نفر در محل حادثه فوت می كند، افزود: 6 نفر دیگر نیز در بیمارستان فوت می كنند و در حال حاضر یك مصدوم مرد 34 ساله در بیمارستان سینا همدان بستری است.
كولیوند در پایان گفت: همچنین دو آتش نشان مصدوم نیز از بیمارستان مرخص شدند.
پیش از این جعفر شاهرخی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی همدان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آتش سوزی ساعت 22 شب گذشته در آپارتمانی در محله كوچه امامزاده یحیی همدان كه به علت انفجار گاز در یك منزل مسكونی این آپارتمان رخ داد، یك نفر در محل حادثه و 5 نفر در بیمارستان جان باختند.
وی با بیان اینكه این افراد با پنج دستگاه آمبولانس پایگاههای شهری همدان به مراكز درمانی سینا و بعثت منتقل شده بودند افزود: 2 نفر از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان بستری بوده و 2 نفر دیگر نیز ترخیص شده اند.
وی با بیان ایتكه فوت‌شدگان شامل سه كودك و سه زن بودند، ادامه داد: یكی از مصدومان كودكی 9 ساله است كه در بخش مراقبتهای ویژه با سطح هوشیاری پایین (كما ) بستری است.
به دنبال انفجار گاز و آتش‌سوزی در یكی از طبقات آپارتمانی در محله امامزاده یحیی در مركز شهر همدان، ساكنان آن كه تعدادی از آنها كودك بودند دچار خفگی با گاز مونواكسید كربن شدند.
اجتمام / 1095 *خبرنگار : رضائی مجد ** انتشار :امیركاردان راد
۰ نفر