۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82558728
T T
۰ نفر
جام جهاني فوتبال زير 21 سال/ ديدار نهايي و رده بندي يكشنبه برگزار مي شود

تهران- ايرنا- تيم هاي فوتبال جوانان زير 21 سال ونزوئلا و انگليس با شكست دادن تيم هاي اروگوئه و ايتاليا فيناليست جام جهاني جوانان زير 21 سال كره جنوبي شدند.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال زير 21 سال ونزوئلا روز گذشته و در اولين بازي از نيمه نهايي جام جهاني، ونزوئلا با برتري در ضربات پنالتي برابر اروگوئه راهي ديدار نهايي شد. اين ديدار درحالي به ضربات پنالتي كشيده شد كه اروگوئه تا دقيقه 92 يك بر صفر از حريف خود پيش بود ولي ونزوئلا در وقت هاي اضافه بازي را به تساوي كشاند.
در دو وقت اضافه قانوني گلي رد و بدل نشد و در نهايت در ضربات پنالتي اين تيم ونزوئلا بود كه با نتيجه 4 بر 3 حريف خود را از پيش روي برداشت.
در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي تيم هاي ايتاليا و انگليس برابر يكديگر قرار گرفتند و تيم انگليس با نتيجه 3 بر يك حريف اروپايي خود را شكست داد و به عنوان دومين تيم راهي ديدار نهايي شد.
براساس برنامه ريزي هاي انجام شده، روز يكشنبه ابتدا تيم هاي جوانان اروگوئه و ايتاليا براي تعيين تيم هاي سوم و چهارم و سپس تيم هاي ونزوئلا و انگليس براي تعيين تيم هاي اول و دوم برابر يكديگر قرار خواهند گرفت.
با برگزاري اين دو ديدار پرونده جام جهاني جوانان زير 21 سال در كره جنوبي بسته مي شود. تيم فوتبال جوانان ايران نيز كه پس از سالها موفق به كسب جواز حضور در جام جهاني جوانان شده بود، در گروه سوم با تيم هاي كارستاريكا، پرتقال و زامبيا هم گروه شد. شاگردان اميرحسين پيرواني با كسب يك پيروزي برابر كاستاريكا و 2 شكست برابر پرتقال و زامبيا از صعود به مرحله بعدي باز ماندند.
'براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.'
ورزشي**9129** 1701
خبرنگار: مهدي رهبر* انتشار: حميد قديمي
۰ نفر