۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷
کد خبر: 82558131
T T
۰ نفر
تهران درامنیت كامل، میزبان لیگ جهانی والیبال وبازی ایران وازبكستان است

تهران- ایرنا- مدیر كل حراست وزارت ورزش و جوانان، گفت: تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی با هوشیاری كامل تأمین امنیت مسابقات لیگ جهانی والیبال و بازی ایران و ازبكستان در تهران را برعهده دارند و این شهر در امنیت كامل است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمد جواد عباباف درباره برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال و بازی ایران و ازبكستان در راه جام جهانی روسیه در تهران گفت: لیگ جهانی والیبال و بازی ایران و ازبكستان در انتخابی جام جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در امنیت كامل برگزار خواهد شد و جای هیچ نگرانی برای مردم و تیم‌های میهمان وجود ندارد.
عباباف، اظهار كرد:‌ تحركات مذبوحانه اخیر تروریست‌ها به هیچ عنوان به امنیت جمهوری اسلامی خدشه وارد نخواهد كرد و تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی با هوشیاری كامل تأمین امنیت این رقابت‌ها را برعهده دارند.
هفته دوم لیگ جهانی والیبال از جمعه 19 خردادماه شروع می شود با بازی ایران و بلژیك آغاز می شود و تا یكشنبه 21 خرداد ادامه خواهد داشت ؛ ضمن اینكه تیم های ایران و ازبكستان از مرحله انتخابی جام جهانی روسیه 22 خرداد در تهران مقابل هم قرار می گیرند.
ورزشی **9118**1776
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: لیلاخطیب زاده
۰ نفر