راه اندازی كمپین در اعتراض به نتیجه انتخابات قابل پیگیرد قانونی است

بجنورد- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینكه اعتراض برخی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به نتیجه انتخابات باید از مسیرقانونی انجام شود نه راه اندازی كمپین گفت: راه اندازی كمپی در اعتراضی به نتیجه انتخابات قابل پیگیرد قانونی است.

محمد تقی ایرانی روز جمعه در گفت و گو با ا یرنا اظهار كرد: 'اعتراض كاندیدا پنجمین دوره شورا های اسلامی باید صرفا 'از طریق سازو كار پیش بینی شده در قانون پیگری گردد'.
رئیس ستاد انتخابات استان در واكنش به راه اندازی كمپین اعتراضی برخی از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامي شهر بجنورد تصریح كرد: قانونگذار در مواد ٥٥ و ٥٦ قانون انتخابات شوراهای اسلامي شهر و روستا سازو كار ثبت و رسید گی به شكایات افراد را پیش بینی كرده است و هر اقدامي غیر از فرایند یاد شده چه در فضای مجازی یا حقیقی خلاف قوانین و مقررات می باشد .
به گفت وی ، راه اندازی اینگونه كمپین ها به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تاكید كرد: ضروریست این افراد صرفاً از مسیر پیش بینی شده در قانون و از طریق هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراها اعتراض خود را پیگیری نمایند.
پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر كشور برگزار شد.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و كانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام كنند.
8174/1744/
** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده