۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۵
کد خبر: 82544735
T T
۰ نفر
مردم در انتخابات به بازگشت به دوران گذشته نه گفتند

قزوين-ايرنا-رئيس ستاد اصولگرايان معتدل حسن روحاني در استان قزوين گفت: مردم در انتخابات نشان دادند خواهان بازگشت به دوران قبل گذشته نيستند و از مسير انتخاب شده توسط دولت يازدهم براي رشد كشور حمايت مي كنند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، محمد جواد كاظم پور در جشن پيروزي دكتر حسن روحاني در قزوين افزود: مردم در انتخابات 29 ارديبهشت فارغ از نگاه هاي حزبي به منافع ملي راي دادند.
وي با اشاره به استقبال باشكوه مردم براي حضور در پاي صندوق هاي راي،اظهار كرد: مشاركت حداكثري مردم در اين انتخابات حاكي از آگاهي و شعور سياسي بالاي آنها بود.
كاظم پور اظهار كرد: بايد از مقام معظم رهبري نيز كه با هدايت ها و رهنمودهاي خود موجب اين پيروزي بزرگ و تكرار حماسه سياسي شدن قدرداني كنيم.
كاظم پور در ادامه خاطرنشان كرد: بسياري از مردم در جريان انتخابات گرايش و منفعت سياسي خاصي نداشتند اما براي تداوم حفظ منافع ملي و بازنگشتن به دوران قبل از سال 92در كمپين انتخاباتي اقاي روحاني شركت كرده و به وي راي دادند.
وي در ادامه با اشاره به اعلام حمايت برخي از شخصيت هاي برجسته سياسي كشور از روحاني همچون حجت الاسلام ناطق نوري، علي لاريجاني و علي مطهري، اظهار كرد: اين افراد براي حفظ منافع ملي اجماع كردند.
كاظم پور با اشاره به وضعيت كشور پيش از انتخاب روحاني به رياست جمهوري در سال 92، گفت: عده اي در ان دوران تحريم ها را كه با تلاش هاي شبانه روزي دكتر روحاني و تيم ديپلماسي كشور در دولت يازدهم از ميان برداشته شد را كاغذ پاره مي ناميدند در حالي كه به وضعيت اقتصاد كشور بي توجه بودند و حال بيماراني كه به آنها دارو نمي رسيد را درك نمي كردند.
وي اظهار كرد: اگر در سال 92 روحاني به عنوان رئيس جمهوري ايران برگزيده نمي شد، امروز شاهد رفع تحريم ها و ايجاد ثبات در اقتصاد كشور نبوديم و همچنين در عرصه بين الملل شخصيتي چون ظريف را كه به دفاع منطقي از حقوق كشور پرداخت را نمي ديديم.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قزوين نيز در اين مراسم گفت: مردم با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي و انتخاب دوباره اقاي روحاني به تداوم تعامل كشور با دنيا و حضور در ايران در صحنه بين الملل آري گفتند.
منوچهر حبيبي افزود: مردم در انتخابات به برنامه هاي دولت يازدهم راي دادند و نشان دادند كه خدمات دولتمردان تدبير و اميد به آنها فارغ از هياهوها و تخريب ها مطلوب بوده است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نيلي**انتشار دهنده: رضا اولادي