۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۱۹
کد خبر: 82531969
T T
۰ نفر
جهانگیری: برنامه دكتر روحانی برای اداره كشور  كامل و جامع است

یاسوج - ایرنا - اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه دكتر حسن روحانی برای اداره كشور را كامل و جامع دانست و از مردم خواست به وی رای دهند.

به گزارش ایرنا، جهانگیری در جمع هواداران خود در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج تاكید كرد: كشور اكنون به رئیس جمهوری نیاز دارد كه قادر باشد از همه توان و ظرفیت های ایران برای اعتلا و پیشرفت آن بهره ببرد و همه گروه ها، جریان های سیاسی، نخبگان، علما و فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم را به صحنه آورده تا در توسعه كشور مشاركت كنند.
وی گفت: به رئیس حمهوری نیاز داریم كه بتواند مدیریت اقتصادی كشور را به سمتی ببرد كه منجر به ایجاد اشتغال شده و همه مردم از اقتصاد منتفع شوند.
وی تصریح كرد: شرایط كنونی رئیس جمهوری می خواهد كه بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از سر كشور و ملت ایران دور كند و چنین ویژگی های مهمی تنها در حجت الاسلام دكتر حسن روحانی وجود دارد.
جهانگیری ادامه داد: مردم نباید فریب شعارها و وعده های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند و فردی كه در زندگی كاری خود یك روز كار اجرایی نكرده است چگونه می تواند رئیس جمهوری ملت بزرگ ایران شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مردم خواست كه سوابق كاری نامزدها را بررسی كنند تا بدانند كه روحانی قوی ترین مرد دیپلماسی ایران است به طوری كه توانست با كمك تیم مذاكره كننده هسته ای توانمند بزرگترین گفت وگوی سیاسی تاریخ جهان را در مقابل قدرت های بزرگ دنیا هدایت كرده و سرافراز بیرون آید.
به گفته وی، روحانی توانست اقتصاد كشور را به مسیر صحیح برگرداند تا تورم كاهش و قدرت خرید مردم افزایش یابد.
جهانگیری با تشریح وضعیت كشور گفت: ما به دنبال عزت ایران، كشور توسعه یافته، زندگی عزتمند و با شرافت برای مردم هستیم به طوری كه هیچكس گرسنه سر بر بالین نگذارد و همگان دارای شغل و درآمد باشند.
وی افزود: همه به دنبال احیای آرمان های بزرگ نظام اسلامی، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری معظم هستیم و تبلور این رویداد در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می افتد.
وی تاكید كرد: جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته است و باید در انتخاب فرد اصلح برای نخستین مقام اجرایی كشور دقت شود.
جهانگیری اظهاركرد: ایران در منطقه ای قرار دارد كه شعله های جنگ در آن گسترده شده و گروهك های تروریستی و تكفیری در آن كشتار می كنند؛ جنگ طلبان در آمریكا علیه ایران فریاد جنگ سر می دهند؛ ملت ایران با شركت گسترده در انتخابات با اقتدار از نظام و انقلاب دفاع و مقابل بی تدبیری های غربی ها ایستادگی می كنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از یاد نبرده اند سال هایی را كه قیمت كالاها به صورت لحظه ای تغییر می كرد و كارخانه ها تعطیل می شد اما دولت یازدهم با تدبیر كشور را در مسیر صحیح توسعه قرار داد و این مسیر در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.
جهانگیری افزود: دولت دوازدهم برنامه جامع برای حل مشكلات مناطق محروم كشور از جمله كهگیلویه و بویراحمد طراحی كرده و با برنامه های دقیق پرداخت یارانه كنونی را استمرار می دهد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال به هر خانواده نیازمند ماهانه بین 2 تا هفت میلیون ریال مستمری پرداخت می شود كه این امر در مرحله نخست مختص افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی است و در مرحله دوم شامل دیگر قشرهای نیازمند جامعه هم می شود.
جهانگیری گفت: تصمیم مهم دیگر دولت كنونی و دوازدهم، سهامدار كردن 50 میلیون ایرانی در كارخانه های كشور است و تا شهریور آینده خانواده پنج نفره ایرانی 100میلیون ریال سهام عدالت در كارخانه ها خواهد داشت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار كرد:برای حل مشكلات كشور به یك راه حل مدرن رسیده كه همان استفاده از مدل برجام است و باید برای حل مشكلات كشور در هر حوزه از قوی ترین كارشناسان استفاده شده و همه توان كشور نیز از آن حمایت كند.
جهانگیری افزود: كشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت، گفت و گوی ملی و انسجام نیاز دارد و نباید جا برای هیچ فرد، گروه و قشری تنگ شود.
به گفته وی، هدف مشترك مردم و مسئولان كشور باید پیشرفت ایران و سربلندی نظام و انقلاب باشد و این دست یافتنی است.
جهانگیری تاكید كرد:مردم ایران با انتخاب روحانی در 29 اردیبهشت برای حل بقیه مشكلات كشور در زمینه های مختلف دولت را یاری می دهند و در این روز بزرگ صمیمیت، وحدت و انسجام خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی تاكید كرد: دولت برای استان كهگیلویه و بویراحمد كه از نظر منابع، نفت و گاز، طبیعت و آب غنی است برنامه توسعه ای دارد و خودم مسئول پیگیری این امر خواهم بود.
جهانگیری اذعان كرد: این استان با داشتن این همه منابع و ظرفیت نباید محرومیت را یدك بكشد بلكه باید روز به روز توسعه یابد.
1662/7535/8005/ 6037
خبرنگاران: مسعود علیزاده و منصور زرگر* تنظیم كننده: حسینعلی راشكی* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
۰ نفر