۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴
کد خبر: 82531817
T T
۰ نفر
انصاری: نشاط جوانان و بهبود روابط با دنیا در دولت یازدهم شكل گرفت

شهركرد- ایرنا- معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: بهبود روابط با دنیا، سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان، راه اندازی شركت های دانش بنیان و شور و نشاط در بین جوانان با تلاش دولت یازدهم شكل گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز سه شنبه در جمع «رای اولی های» استان چهارمحال وبختیاری اظهار كرد: نشاط و شادابی از لازمه های دوران جوانی برای ساختن ایرانی آبادتر از گذشته است.
وی افزود: با وجودی كه نشاط نمونه ای از تجلی زیبایی های خداوند است و خداوند متعال شور و نشاط در بین جوانان را دوست دارد، اما عده ای در جامعه تمایل دارند همواره كشور در غم وعزا بسر ببرد.
حجت الاسلام انصاری تصریح كرد: این درحالی است كه شور و نشاط در بین جوانان كشور ما همواره با دیانت همراه بوده است.
وی در ادامه جوانان را سرنوشت سازان این مملكت عنوان و اظهار كرد: مایه بسی افتخار است كه هم اكنون مرزهای علم در كشور توسط مردان و جوانان این مرز و بوم در نوردیده شده و در برخی صنایع بخصوص صنایع نظامی میانگین سنی پژوهشگران كشورمان به 28 سال رسیده است.
وی درباره اشتغال جوانان بیان كرد: امروزه شركت های دانش بنیان و تولید محصول بر پایه دانش به فرصت مطلوبی برای ایجاد اشتغال تبدیل شده و نباید همچون گذشته تاكید برای حل معضل بیكاری تنها بر افزایش فعالیت كارخانه ها باشد.
حجت الاسلام انصاری در ادامه نقش رای اولی ها را در تعیین سرنوشت كشور حایز اهمیت دانست و اظهار كرد: امروز جشن شركت در انتخابات برای رای اولی ها برابر با جشن دوم تكلیف آنان و مبین مكلف شدن این دانش آموزان برای شركت پرشور در تعیین سرنوشت سیاسی كشور است.
وی افزود: انتخاب رییس جمهوری، انتخاب نماینده كل ملت ایران در مجامع بین المللی و رای به وكالت مردم برای پیشبرد اهداف و تصمیم گیری های كلان و طراحی ایرانی آباد و زیباست.
حجت الاسلام انصاری از جوانان بخصوص رای اولی ها خواست با حضور پرشور در انتخابات، دولتمردان را در مسیر پیشبرد اهداف بلند نظام و آرمان های بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی همراهی كنند.
حدود 55 هزار رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر كشور برگزار می شود.
خبرنگار:شكوفه سلیمانی** انتشار: جهانبخش صفری
8125/6021
۰ نفر