۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۵۱
کد خبر: 82526003
T T
۰ نفر
رقابت 87 راس اسب در هفته پنجم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس

گنبدكاووس - ايرنا - هفته پنجم رقابت هاي اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس با رقابت 87 راس اسب در هشت دور مختلف و با حضور انبوه مشتاقان اين ورزش سنتي منطقه ، عصر پنجشنبه در مجموعه سواركاري اين شهرستان واقع در شرق استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا، اين هفته مسابقات در مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست آن كه مخصوص اسب هاي تركمن سه و چهار ساله صفر تا 6 امتياز بود ، اسب كارايل عنوان قهرماني را از آن خود كرد و اسب هاي گل فايتر و نبرد گلستان هم دوم و سوم شدند.
در كورس دوم و در بين اسب هاي تركمن سه و چهار ساله هنديكاپ اسب هاي قوش قانت، آي بگ و آتابيگ عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در كورس سوم كه اختصاص به اسب هاي تروبرد سه و چهار ساله صفر تا 6 امتياز داشت، عنوان قهرماني به اسب اي پي ايندي رسيد و اسب هاي مانلي 2 و عقيق ليدي نيز دوم و سوم شدند.
اسب گان وست قهرمان كورس چهارم هفته پنجم مسابقات اسبدواني كورس بهاره گنبدكاووس در ميان اسب هاي دوخون سه و چهار ساله 2 تا 4 امتياز شد و پس از وي، اسب هاي واي واي و ايل هان در رده هاي دوم و سوم جاي گرفتند.
دور پنجم مخصوص اسب هاي دوخون سه و چهار ساله 8 تا 14 امتياز بود كه در آن اسب دومنيك زودتر از سايرين از خط پايان گذشت و اسب هاي المينا و ايزابوي به عناوين دوم و سومي اين دور بسنده كردند.
رقابت اسب هاي دوخون سه و چهار ساله 10 تا 14 امتياز در دور ششم برگزار شد و اسب دازبهار مقام قهرماني را از آن خود كرد و اسب هاي تهاجم و بالستيك نيز دوم و سوم شدند.
مقام نخست كورس هفتم مسابقات، در گروه اسب هاي دوخون سه و چهار ساله نبرده به اسب كليپر رسيد و اسب هاي لاچين و صفا هورس نيز دوم و سوم شدند و در دور آخر كه مخصوص اسب هاي تروبرد سه و چهار ساله 8 تا 14 امتياز بود، اسب هاي رويال كلاسيك ، نيونايس و فيوره به ترتيب اول تا سوم شدند.
در پايان اين هفته از مسابقات مبلغ 875 ميليون ريال به عنوان جايزه به صاحبان اسب هاي برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شيري
۰ نفر