۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82525867
T T
۰ نفر

16 خانه جوان در كشور راه اندازي شده است

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82525867
16 خانه جوان در كشور راه اندازي شده است

بوشهر- ايرنا- معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 16 خانه جوان در زمان حاضر در شهرستانهاي مختلف راه اندازي شده و تا پايان امسال اين شمار به 100 خانه جوان افزايش مي يابد.

به گزارش ايرنا، محمد رستمي روز پنجشنبه در آئين تجليل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج استان بوشهر افزود: خانه جوان به عنوان مركز رشد اجتماعي و توسعه توانمندي‌هاي جوانان در شهرهاي مختلف كشور تشكيل مي شود.
وي بيان كرد: همچنين به منظور اجراي طرح‌هاي مشاركتي در حوزه جوانان، نشان دادن قابليت و معرفي توانايي‌ها، افزايش كارهاي گروهي و تيمي جوانان و تشكيل پايگاه‌هاي جوان در شهرها در دستور كار قرار گرفته است.
رستمي همچنين با اشاره به احياي دوباره سازمان ملي جوانان زيرنظر رئيس جمهوري گفت: اين يكي از اتفاق هاي مهمي است كه مي‌ تواند براي مطالبه حقوق و موضوع هاي گوناگون جوانان كمك شاياني كند.
وي افزايش سازمان هاي مردم نهاد حوزه جوانان را از دستاوردهاي مهم دولت عنوان كرد و گفت: افزايش مشاركت جوانان در عرصه‌هاي اجتماعي و اقتصادي يكي از برنامه‌هاي وزارت ورزش و جوانان است.
رستمي با اشاره به افزايش تشكيل سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان يادآور شد: در طول دولت يازدهم با برنامه‌ريزي انجام شده شمار سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان از 50 سازمان به 2 هزار نهاد افزايش يافته است.
رستمي با اشاره به تشكيل سازمان ملي سمن‌هاي جوانان و ضرورت ايفاي نقش آنها در عرصه‌هاي بين‌المللي گفت: اين نهاد مي‌تواند نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان را در تمام مجامع ملي و بين‌المللي معرفي و به عنوان مجمع ملي سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان فعاليت خود را آغاز كند.
6047/7212/1772 ** خبرنگار: عبدالصمد شهرياري ** انتشار: مجيد ملازاده
۰ نفر