۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82525259
T T
۰ نفر
سخنگوي حزب اعتدال و توسعه :جلب آراي مردم با شعار حاصل نمي شود

گناوه-ايرنا- سخنگوي حزب اعتدال و توسعه گفـت: مردم ايران بدانند كساني كه در تبليغات انتخاباتي براي جلب آراي آنان شعار مي دهند نمي توانند ما را نجات بدهند و فقط فقر بر مردم حاكم مي كنند.

به گزارش ايرنا، اسماعيل شجاعي روز پنجشنبه در مسجد جامع بندرگناوه افزود: با درايت و تدبير دولت روحاني با افتخار چهار قطعنامه شوراي امنيت كه عليه كشور مبتني بر جنگ و خونريزي بود برداشته شد.
وي اظهاركرد: مديريت و عملكرد هشت ساله دولت نهم و دهم در حوزه هاي اقتصاد، فرهنگ، اجتماعي، سياست داخلي و خارجي با ادعاي حمايت از محرومان و مستضعفان جامعه را به فقر و بحران بزرگ كشاند.
شجاعي به مقايسه شاخصه هاي اقتصادي دولت هاي گذشته در زمينه سكه و دستمزد كارگران اشاره كرد و افزود: در سال هاي 84 تا 92 درحاليكه دستمزد كارگران سه ميليون و 700 هزار ريال بود نرخ سكه به 12ميليون و 700 هزار ريال رسيد كه فقر گسترده اي بر جامعه تحميل شد.
وي ادامه داد: عملكرد روحاني در چهار سال نشان مي دهد سكه بهار آزادي 12 ميليون و500 هزار ريال و دستمزد كارگران 10 ميليون و 500 هزار ريال رسيد و وضعيت دستمزد اين قشر ارتقا كه اميدواريم تداوم اين دولت دوباره فقر و محروميت را هرچه بيشتر از جامعه برداشته و رفاه بيشتري نصيب ملت شود.
شجاعي گفت: در دولت هاي سازندگي و اصلاحات نيز در قبال افزايش سكه ، دستمزد كارگران به نسب افزايش سكه ارتقا پيدا كرد.
سخنگوي حزب اعتدال و توسعه اظهاركرد:در فاصله چهار ساله دولت دكتر روحاني براساس گزارش مركز آمار ميزان شغل ايجادشده از 20 ميليون و 500 هزار شغل سال 74 به 22 ميليون و 600 هزار شغل افزايش پيدا كرد كه اين نشان مي دهد سالانه بيش از 500 هزار شغل ايجاد شده است.
وي افزود: تورم 42درصدي دولت قبل در دولت روحاني به پايين تر از 10 درصد رسيده بگونه اي كه هم اينك رقباي ايشان حرفي براي گفتن دراين زمينه ندارند.
شجاعي يادآور شد: هم اينك تورم در كشور ونزوئلا بالاي 500 درصد است و فقر جامعه را گرفته و بطور قطع و يقين اگر سياست هاي غلط آنان در ايران تداوم پيدا مي كرد ما را به فقر مطلق مي كشاند.
وي گفت: دولت آقاي روحاني بود كه با تدبير، اميد را بر جامعه بازگرداند و آرامش و امنيت در جامعه حاكم شد.
سخنگوي حزب اعتدال و توسعه به توجه دولت تدبير و اميد به مناطق مرزي بخصوص مناطقي كه با دريا ارتباط دارند اشاره كرد و گفت: دولت معتقد است كه حمايت دقيق و جدي از فعالان بخش دريانوردي شده و ته لنجي قانونمند مي شود.
شجاعي اضافه كرد: تصميم گيري هاي خلق الساعه ، بدون برنامه و توجه در خصوص مرزنشينان بخصوص در ارتباط ته لنجي اشتباه است و نياز به مصوبه قانوني و نگاه دقيق و حرفه اي دارد.
وي گفت:دولت معتقد است كه اين سيستم بايد به شكلي باعث حمايت دقيق از فعالان بخش دريانوردي شود و اين صدقه نيست و آنها كار مي كنند به استناد آن دست رنج شان را مي خواهند.
شجاعي اظهاركرد: بطور قطع و يقين حذف 25 ميليارددلار قاچاق در كشور كه مطرح مي شود به هيچ وجه به مرزنشينان و فعاليت دريانوردي ارتباطي ندارد.
وي گفت: اينگونه اظهار نظرها بدون حساب و كتاب، تعابير غلط و نگاههاي امنيتي و پليسي و مرزنشينان را به عنوان قاچاقچي تلقي كردند در ديدگاه دولت روحاني مردود است و در اين ارتباط برنامه عاقلانه و منطقي حمايت جدي از مرزنشينان و فعاليت هاي دريانوردي است.
وي افزود: شركت پرشور مردم در انتخابات باعث خواهد شد تا دولت تدبير و اميد تداوم يابد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6016** خبرنگار: نعمت الله بهروزي* انتشار دهنده : سيفعلي موسي زاده

سرخط اخبار استان‌ها