۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸
کد خبر: 82524549
T T
۰ نفر
پشت پرده اعزام حاشيه ساز به آلمان از زبان رئيس انجمن فوتبال رو ميز

تهران - ايرنا - تيم فوتبال رو ميز ايران اواخر فروردين ماه گذشته به رقابت هاي جام جهاني اين رشته در آلمان اعزام شد، اين تيم البته قهرمان جام جهاني شد، اما اين سفر حاشيه هاي متعددي داشت كه تهديد مدير هتل به دخالت پليس در رسيدگي به تخلفات برخي بازيكنان از جمله اين حاشيه ها بود.

«امير غريبلو» رئيس انجمن فوتبال رو ميز ايران روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا توضيحاتي در خصوص اين حواشي داد و گفت: پس از بروز تخلف توسط برخي بازيكنان عضو تيم ملي، مسئولان هتل تهديد كردند يا هتل را ترك كنيم و يا اينكه پليس را در جريان موضوع مي گذارند. ما نيز مجبور به ترك هتل شديم و بعد از اين موضوع، سفارت ايران را در جريان قرار داديم.
وي به جزييات اين تخلف اشاره اي نكرد، اما گفت: بازيكنان تيم ملي شش شب در هتل و دو شب پاياني نيز در مركز اسلامي هامبورگ اسكان يافتند.
رئيس انجمن فوتبال رو ميز ايران در توضيح مسائل مربوط به اين سفر گفت: پيش از اعزام به اين سفر، مقرر شده بود تا بستگان يكي از بازيكنان مسئوليت رزرو هتل محل اقامت را به عهده بگيرد، اما وقتي كه به آلمان رسيديم متوجه شديم هتل براي تيم رزرو نشده است.
غريبلو گفت: همزماني سفر با ايام عيد پاك در آلمان سبب شد تا يافتن هتل مشكل شود و چون شمار بازيكنان و همراهان تيم زياد بود، مجبور بوديم روزانه اتاق هاي يك هتل را رزرو كنيم و شش شب را در يك هتل اقامت داشتيم.
وي افزود: پس از آنكه مجبور به ترك هتل شديم، يافتن هتل جديد براي 28 نفر كار سختي بود و به همين دليل مسئولان سفارت ما را به مركز اسلامي هامبورگ بردند و با توجه به اينكه هزينه هتل براي دو شب زياد بود، بازيكنان درخواست داشتند كه در مركز اسلامي باشند.
رئيس انجمن فوتبال رو ميز ايران گفت: هشت بازيكن، دو مربي و دو نفر سرپرست و مدير در تركيب تيم وجود داشت، اما با توجه به اينكه براي انجام اين سفر بودجه كافي و حامي مالي نداشتيم مجبور شديم 50 درصد هزينه ها را از بازيكنان بگيريم.
غريبلو گفت: با توجه به اينكه ايران از تيم هاي برتر جام جهاني اين رشته است به ما اجازه داده شد تيم پيشكسوتان و بانوان نيز در جام جهاني آلمان حضور داشته باشد و 13 بازيكن اين دو تيم نيز به اين مسابقات اعزام شد و سه بازيكن ايراني مقيم آلمان نيز به اين جمع اضافه شدند. البته هزينه هاي اين 13 نفر از آنان اخذ شد.
وي ادامه داد: اينكه گفته مي شود سرپرست تيم ايران از آلمان بوده به هيچ عنوان صحت ندارد. من سرپرستي تيم را به عهده داشتم و گلشن چمني و گلنوش چمني دو بازيكن ايراني مقيم آلمان در تركيب تيم بانوان حضور داشتند.
تيم ملي فوتبال رو ميز ايران در جام جهاني اين رشته كه اواخر فروردين ماه در آلمان برگزار شد در بخش تيمي با نتيجه 42 بر 28 و در مجموع تيمي با نتيجه دو بر صفر ايتاليا را شكست داد و قهرمان جام جهاني شد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067**
خبرنگار: رضا رمضاني انتشاردهنده:\لي خرسندي
۰ نفر