۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82523079
T T
۰ نفر
45 خانه جوان در كشور افتتاح شد/ 100خانه در نوبت آغاز بهره برداری

اردبیل - ایرنا- وزیر ورزش و امور جوانان گفت: تاكنون در كشور 45 خانه جوان راه اندازی و افتتاح شده و 100 خانه نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه جوان اردبیل افزود: راه اندازی این تعداد خانه جوان در حالی است كه در زمان روی كارآمدن دولت تدبیرو امید خانه جوانی در كشور نبود.
وی بیان كرد: رویكرد دولت تدبیر و امید توجه به جوانان بوده و در حالی كه اعتبار بخش جوانان در سال 92 حدود 60 میلیارد ریال بود این میزان با 70 درصد افزایش به چهار هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
سلطانی فر اظهار كرد: در سال 92 تسهیلات ازدواج پرداختی به زوج های جوان كمتر از 30 هزار میلیارد ریال بود و این رقم هم اكنون به بیش از 100 هزاز میلیارد رسیده است.
وزیر ورزش و امور جوانان اردبیل اظهار كرد: این تنها بخش كوچكی از عملكرد دولت در حوزه جوانان است و حكایت از این دارد كه به جوانان و دغدغه های آنها در این دولت توجه می شود.
خانه جوان اردبیل یك هزار و 300 متر مساحت دارد و شامل دبیرخانه جوان ، اتاق جلسات، اتاق ورزش، اتاق سمن ها ، اتاق مطالعه و پژوهش ، كافه كتاب وهنر و ... می باشد.
وزیر ورزش و امور جوانان برای دیدار یك روزه از استان ظهر امروز وارد اردبیل شد، مسعود سلطانی فر با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان دیدار كرده و از سالن دو و میدانی اردبیل نیز بازدید كرد.
وی عصر سه شنبه نشستی با جوانان و نمایندگان سمن ها داشته و ضمن تماشای دیدار پایانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا بین ایران و ژاپن در آیین اختتامیه این رقابت ها شركت خواهد داشت.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6130
۰ نفر