۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82522929
T T
۰ نفر

پیروزی پرگل فوتسال بانوان ایران بر چك در مسكو

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82522929
پیروزی پرگل فوتسال بانوان ایران بر چك در مسكو

مسكو - ایرنا - تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سومین دیدار در چارچوب مسابقات چهار جانبه این رشته در مسكو مقابل تیم پرقدرت چك با نتیجه 4 برصفر پیروز شد و جایگاه سوم را كسب كرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی ایران ظهر سه شنبه در نیمه نخست بازی مقابل چك 4 گل وارد دروازه حریف كرد.
تیم ایران با وجود هجوم های پیاپی و برخورداری از بیش از 10 موقعیت گل دیگر در نیمه دوم، نتوانست گل های بیشتری وارد دروازه تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری چك كند.
دفاع و دروازه بان تیم فوتسال بانوان ایران مانند خط هجومی توانستند در این بازی امكان قدرت نمایی از تیم حریف را بگیرند و با برتری كامل میدان را ترك كنند.
تیم ایران روزهای شنبه یكشنبه نیز در مسابقه با تیم های فوتسال زنان اسپانیا و روسیه كه ردیف دوم و سوم قدرتمندترین تیم های جهان در این رشته ارزیابی می شوند به ترتیب بازی ها را با نتیجه هفت بر صفر و 4 بر صفر واگذار كرد.
این دیدارها در چارچوب افزایش آمادگی تیم های شركت كننده برای شركت در رقابت های بین المللی و جهانی برگزار می شود كه امكان جابجایی بازیكنان برای ارزیابی و همچنین كسب تجربه بیشتر شركت در رقابت های بین المللی وجود داشت.
تیم های اسپانیا روسیه نیز در این تورنمنت اول و دوم شدند.
سردار آزمون بازیكن ایرانی تیم روستوف روسیه برای تشویق تیم فوتسال بانوان در محل بازی ها حضور یافته بود.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با سرمربیگری فروزان سلیمانی و همراهی لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان این فدراسیون در رقابت های چهارجانبه مسكو شركت كرده بود.
اروپام 1516 ** انتتشار دهنده: هادی مولوی نیا