۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰
کد خبر: 82522399
T T
۰ نفر
فعال سیاسی: رئیس جمهوری آینده نباید ذهن امنیتی و نظامی داشته باشد

بوشهر- ایرنا - فعال سیاسی حامی حجت اسلام حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ذهن رئیس جمهوری آینده نباید امنیتی و نظامی باشد، نه اینكه بگوید 'در برخورد با اعتراض دانشجویان، سوار موتور می شویم و با چوب آنها را می زنیم'.

به گزارش ایرنا، علی صالح آبادی دوشنبه شب در جمع جوانان حامی حسن روحانی در بوشهر افزود: رئیس جمهوری باید به جای برخورد امنیتی با اعتراض دانشجویان، مشكل آنها را بررسی و حل كند.
وی با اشاره به عملكرد دولت های گذشته گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی ذهن امنیتی نداشت و دولت اصلاحات نیز در تمام شاخص ها از جمله اقتصادی و روابط بین المللی یكی از دولت های موفق پس از انقلاب است.
مدیر مسئول نشریه ستاره صبح بیان كرد: دردولت های نهم و دهم، رئیس دولت به كشورهای اروپایی نامه می نوشت، اما آنها جوابش را نمی دادند، می خواست به آن كشورها سفر كند، آنها نمی پذیرفتند؛ اما رئیس دولت اصلاحات به ایتالیا و فرانسه رفت و این سیكل در دولت اعتدال هم تكرار و قراردادهایی مهم بسته شد.
وی تاكید كرد: آیا ما قسم خوردیم كه هواپیمای فرسوده و یا هواپیمای روسی و دست چندم سوار شویم؟ ملت می خواهند هواپیمای لوكس و مدرن سوار شوند.
صالح آبادی با بیان اینكه ارزش پول ملی مثل ناموس ماست و باید از آن محافظت كرد، گفت: شما یك دوره فرض كردید رئیس دولت نهم و دولتش خوب است و ما رای دادیم، چطور شد كه مردم فهمیدند نباید به آن رای دهند ولی در سال 88 مسئولان وقت از رئیس دولت نهم دفاع كردند.
وی افزود: شماهایی كه در دولت گذشته اوضاع اقتصادی، روابط تجاری و اجتماعی را بدتر كردید امروز به عنوان متهم باید پاسخگو باشید.
صالح آبادی با بیان اینكه اطرافیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی كاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همان اعضای كابینه دولت گذشته هستند، گفت:
آیا باید مردم باید یك تجربه شكست خورده را دوباره تجربه كنند و یا اینكه تجربه ای را كه دستاورد خیره كننده ای داشته تكرار كنند.
صالح آبادی گفت: امروز گروه هایی هستند كه با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشكلات، مردم را از رای دادن مایوس می كنند؛ باید چشم ها را بازكرد زیرا این نظام و مملكت را به سادگی به دست نیاوردیم كه خودمان برای خودمان بحران ایجاد كنیم.
وی در باره یارانه ها گفت: پرداخت یارانه از روز اول كاراشتباهی بود هرچند همه اقتصاد دانان هشدار دادند ولی پرداخت شد و این دولت نیز به دلیل تبعات اجتماعی این كار را ادامه داد.
مدیرمسئول نشریه ستاره صبح تاكید كرد: در هیچ جای دنیا رسم نیست كه پول نقد بدهند بلكه باید تنها طبقات آسیب دیده حمایت شود.
این فعال سیاسی افزود: در این شرایط برخی از كاندیداها برای ثبت نام بیكاران سایت می زنند كاری كه در برخی كشورهای اروپایی هم انجام می شود اما در شرایطی كه مجلس شورای اسلامی اعلام می كند كه ما هیچ افزایش اعتباری در زمینه یارانه نداریم، شما از كجا می خواهید پرداخت كنید.
وی تاكید كرد: پول نقد دادن اشتباه است، مردم فریب وعده های دروغین نامزدها را نخورند چون این كار شدنی نیست.
صالح آبادی با اشاره به اینكه یكی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام محدودیت هایی كه ممكن است وجود داشته باشد، صندوق های رای است، خطاب به جوانان گفت: ما می خواهیم شما جوانان آینده بهتری داشته باشید پس باید هوشیار باشید و بهترین گزینه را برای رای دادن انتخاب كنید.
وی افزود: مایوس نشوید و در انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری شركت كنید، زیرا با رای دادن، شرایط به طور یقین تغییر می كند.
6043/6047/1860
خبرنگار: موناعیدان* تنظیم: خدانظرخواجه ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
۰ نفر