۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82516409
T T
۰ نفر
5 استاديوم ورزشي در شهرستان هاي استان تهران به بهره برداري مي رسد

تهران-ايرنا- مديركل ورزش و جوانان استان تهران از افتتاح و بهره برداري از پنج پروژه ورزشي در شهرستان هاي استان تهران خبر داد.

به گزارش ايرنا، رضا گل محمدي روز پنجشنبه در آئين بهره برداري از استاديوم پنج هزار نفري پاكدشت كه با حضور مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان صورت گرفت، اظهار كرد: اجراي پروژه هاي استاديوم ورزشي در مناطق مختلف استان تهران، يكي از مهمترين برنامه هاي دولت يازدهم بوده كه با پيگيري و مساعدت مسئولان، بسياري از اين پروژه ها در حال اجرا است.
وي افزود: به غير از ورزشگاه پنج هزار نفره شهداي پاكدشت ، پنج ورزشگاه ديگر در شهرسان هاي اسلامشهر، پيشوا، ملارد، شهريار و بهارستان در حال اجرا است و فاز نخست اين پروژه ها طي امسال به بهره برداري مي رسد.
گل محمدي گفت: استاديوم ورزشي اسلامشهر به طور كامل احداث و ظرفيت پنج هزار نفره آن تكميل شده و به زودي با حضور مسئولان عال يرتبه نظام مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
وي بيان كرد: علاوه بر استاديوم ورزشي، چندين سالن ورزشي چند منظوره و چندين استخر در مناطق مختلف استان تهران در دست احداث است كه به زودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
گل محمدي در خصوص استاديوم شهداي پاكدشت گفت: كلنگ احداث اين پروژه در سال 88 به زمين زده شد كه با همت دولت يازدهم، فاز نخست آن شامل زمين چمن مصنوعي، پيست دو و ميداني، سيستم نور، رختكن و سرويس هاي بهداشتي ساختمان اداري به بهره برداري رسيد.
مديركل ورزش و جوانان استان تهران افزود: ظرفيت كامل اين ورزشگاه تا پايان سال جاري به بهره برداي مي رسد.
وي گفت: با وجود آن كه استان تهران از لحاظ سرانه ورزشي با مشكلاتي مواجه است ولي پاكدشت با 83 صدم سانتي متر سرانه ورزشي، از شرايط بهتري نسبت به سرانه ورزشي استان تهران برخوردار است.
پاكدشت در 20 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري ** انتشاردهنده : موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر