۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82513745
T T
۰ نفر
دولت یازدهم حمایت بسیار خوبی از ورزش بانوان كرده است

سنندج- ایرنا- مربی تیم ملی كاراته بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان كشور با بیان اینكه ورزش كاراته در بخش بانوان موفقیت های چشمگیری داشته گفت: دولت تدبیر و امید و اداره كل ورزش و جوانان در 3 سال اخیر حمایت های خوبی از ورزش بانوان به ویژه كاراته بانوان داشته است.

نگار حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت یازدهم برخلاف دولت قبل، همواره از ورزش، به ویژه كاراته حمایت كرده است.
وی به فعالیت چهارساله خود به عنوان مربی تیم ملی اشاره كرد و گفت: موفقیت های خوبی در سال های اخیر در حوزه كاراته به دست آمده كه نشان از همت بازیكنان، حمایت های اداره كل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دارد.
حسینی با بیان اینكه حمایت های دولت قابل تقدیر است اضافه كرد: برگزاری اردوهای متعدد، اعزام تیم ملی كاراته بانوان به مسابقات آسیایی و كسب عنوان های برتر آسیایی از جمله كارهایی است كه در دوره فعالیت دولت یازدهم صورت گرفته است.
این مربی كردستانی در مرداد سال 93 به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در كشور مالزی حضور یافت كه این تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید توانست برای اولین بار در تاریخ كاراته ایران پنج مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز را كسب كند.
حسینی در سال 2005 میلادی هم توانست به عنوان ورزشكار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال 1380 موفق شد در مسابقات كشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را به خود اختصاص دهد.
شاگردان نگار حسینی نیز، آبان سال 94 در نهمین دوره رقابت های كاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یك طلا، نقره و برنز را كسب كنند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در كاراته بانوان كشور رقم زنند.
این مربی سنندجی در سال 94 نیز توانست مدرك مربیگری جهانی را در كشور اندونزی كسب كند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا كرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
۰ نفر