۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82513723
T T
۰ نفر

دولت روحاني از تمامي اقوام و اقليت ها استفاده كرده است

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82513723
دولت روحاني از تمامي اقوام و اقليت ها استفاده كرده است

سنندج - ايرنا - استاد دانشگاه كردستان و فعال سياسي با بيان اينكه حسن روحاني رئيس جمهور كنوني كشور، انساني عمل گرا است، گفت: دولت وي به بهانه اينكه انسان ها، مذهب و قوميت شان فرق مي كند هيچ قوم و تفكري را كنار نگذاشت و از تمامي اقوام و اقليت ها در كشور بهره گرفته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا محمد آزاد جلالي زاده روز سه شنبه در آيين افتتاح ستاد دكتر روحاني در شهرستان كامياران با اشاره به اينكه انتقاداتي به دولت يازدهم وارد است، افزود: مردم بايد بدانند كه با توجه به مشكلاتي كه دولت گذشته براي دولت يازدهم به ارث گذاشته بود، اين دولت اقدامات بزرگي انجام داده.
وي يادآور شد: دست رئيس جمهوري در ايران، در دوره دوم رياست جمهوري هميشه بازتر بوده است.
وي با اشاره به اينكه راي هاي بدون پيام و خنثي هيچ مشكلي از مردم حل نمي كند گفت: با مشاركت حداكثري در انتخابات و كسب درصد بالاي راي براي دولت اصلاحات در استان كردستان، بايد زمينه را براي رسيدن به خواسته ها و اهدافمان فراهم كنيم.
وي خاطرنشان كرد: جريان اصلاح طلبي، كردها را همچون ديگر شهروندان، ايراني مي بيند و دولت تدبير و اميد براي مردم كردستان معناي تنها دولتي را دارد كه كُردها را كنار نگذاشت و به آنها مانند شهروند درجه دوم نگاه نكرد.
اين فعال سياسي اجتماعي تصريح كرد: صندوق راي را جدي بگيريم و با حساسيت بيشتر در پاي صندوق هاي راي حاضر شويم.
وي با بيان اينكه در طول تاريخ، برخي به بهانه ناامن بودن استان كردستان فشارها و محروميت هاي زيادي بر مردم اين استان تحميل كرده اند، اضافه كرد: با توجه به اينكه تفكر اصلاحي و اعتدالي مخالف اين تفكرات است، مردم بايد بدانند كه حمايت از اين تفكر قدم برداشتن به سوي زدودن فقر و محروميت از چهره اين استان است.
استاد دانشگاه كردستان با بيان اينكه ما نه به عنوان دفاع از شخص يا فرد خاصي بلكه به عنوان دفاع از يك تفكر بايد به ميدان بياييم، اضافه كرد: از كُردها كه هميشه رو به سوي وحدت، مهرباني و صلح قدم برداشته اند، امروز انتظار است از تفكري دفاع كنند كه قصد خدمت و آباداني كشور را دارد.
7349/6108/1860
خبرنگار: ژاله گرگاني** تنظيم كننده: اميد بهمني ** انتشاردهنده: تاج محمد شيري
۰ نفر