۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳
کد خبر: 82513514
T T
۰ نفر
پاسخ معاون وزارت ورزش و جوانان به اظهارات یكی از نامزدهای ریاست جمهوری

تهران - ایرنا - معاون وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اظهارات یكی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان را دستمایه دروغ پردازی های خود نكنید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا رستمی گفت: برخی نامزدهای ریاست جمهوری با دروغ پردازی و آدرس های غلط، نیازهای جوانان را دستاویز مطامع سیاسی خود قرار ندهند
محمد رضا رستمی در پی صحبت های شب گذشته یكی از نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبكه دو سیما این سخنان را بیان كرد.
رستمی گفت: (این نامزد) در برنامه تبلیغاتی خود اعلام كرد كه بیش از یك میلیون نفر در صف تسهیلات ازدواج قرار دارند كه این موضوع دروغی بزرگ در رقابت‌های انتخاباتی است و متاسفانه این نامزد، جوانان را به عنوان دستاویز دروغ‌پردازی‌های خود علیه دولت قرار داده است .
وی افزود: با وجود بروز مشكلات مالی فراوان دولت در سال 95 به بیش از یك میلیون نفر كه متقاضی وام ازدواج 10 میلیونی بودند پرداخت كرده است و كسانی كه در ماههای پایانی سال 95 تشكیل پرونده داده‌اند كمتر از 300 هزار نفر بوده كه در پایان مراحل اداری دریافت وام خود قرار دارند.
رستمی با اشاره به لایحه بودجه سال 96 گفت : دولت مجدداً پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج را در لایحه بودجه امسال به مجلس پیشنهاد كرد و بعد از تصویب نمایندگان مردم به بانك ها ابلاغ گردیده است و متقاضیان سال 96 نیز از این وام 10 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات گسترده دولت در موضوع ازدواج جوانان، گفت: دولت در بخش جوانان اقدامات موثر و گسترده‌ای در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ازدواج از قبیل وام 10 میلیون تومانی ساماندهی مسكن زوجین توسط خیرین مسكن ساز، مشاوره‌ها و آموزش‌های پیش از ازدواج زوجین و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی اعتماد و احترام متقابل كه سبب پایداری خانواده‌های تازه تشكیل شده ، انجام داده است.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاكید بر رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی در انتخابات و بازی نكردن با جامعه گفت:جامعه از سو استفاده ها خسته شده است و بهتر است كاندیداها به جای دروغ پردازی و ناامید كردن مردم به راهكارهای عملی و مدیریتی خود بیاندیشند و برنامه های خود را ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
اجتمام**3377 **1569
خبرنگار: سمانه زین العابدین ** انتشار: حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر