۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱
کد خبر: 82513217
T T
۰ نفر

بازگشت ستاره روس به رده بندي تنيس زنان جهان

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱
کد خبر: 82513217
بازگشت ستاره روس به رده بندي  تنيس زنان جهان

تهران- ايرنا- ماريو شاراپووا بعد از 15 ماه دوري از ميادين تنيس،‌ با صعود به نيمه نهايي رقابتهاي جايزه بزرگ پورشه به جدول رده بندي تنيس زنان جهان بازگشت.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از يورواسپورت، شاراپووا بعد از راهيابي به مرحله نيمه نهايي مسابقات تنيس جايزه بزرگ، در جايگاه 262 اتحاديه تنيس زنان ايستاد.
چهلمين دوره از مسابقات تنيس جايزه بزرگ پورشه از ۲۲ تا ۳۰ آوريل ۲۰۱۷ ( 2 تا 10 ارديبهشت) در ورزشگاه پورشه اشتوتگارت آلمان برگزار شد.
تنيس جايزه بزرگ پورشه در حالي برگزار شد كه شاراپووا بعد از ۱۵ ماه دوري از ميادين تنيس با اين مسابقات شروع دوباره خود را كليد زد. البته اين ورزشكار روس در نيمه نهايي و مقابل كريستينا ملادنوويچ فرانسوي متوقف شد.
لورا سيگموند تنيس‌باز آلماني عنوان قهرماني مسابقات تنيس جايزه بزرگ پورشه را از آن خود كرد. اين تنيس باز روس بعد از آزمايش مثبت داروي ملدونيوم در تنيس آزاد 2016 استراليا، از حضور در مسابقات محروم شد. او ابتدا دو سال محروم شد كه بعد به 15 ماه كاهش يافت.
وي در ديدار نيمه نهايي جايزه بزرگ پورشه در اشتوتگارت در روز شنبه با نتايج 3 بر 6 ، 7 بر 5 و 6 بر 4 برابر كريستينا ملادنوويچ شكست خورد و از صعود به فينال بازماند.
شاراپوا در صورت صعود به فينال اين رقابت ها مي توانست به مسابقات تنيس آزاد فرانسه راه يابد.
فدراسيون تنيس فرانسه در مورد اعطاي وايلد كارت به قهرمان دو دوره رقابتهاي رولان گاروس تصميم مي گيرد.
شاروپوا آخرين بار اكتبر سال گذشته در رده بندي تنيس جهاني تنيس در رتبه 91 قرار داشت. وي از سال 2009 تاكنون جزو 100 نفر اول تنيس زنان بوده است.
'براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.'
ورزشي**1210**1584
مترجم - زهرا كورهلي*انتشاردهنده:مولوي