۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱
کد خبر: 82513103
T T
۰ نفر
گفت و گوی روحانی با ایرانیان خارج از كشور بامداد چهارشنبه پخش می شود

تهران-ایرنا- حسام الدین آشنا با بیان این كه گفت و گوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با ایرانیان خارج از كشور پیش از این ضبط شده و هیچ اشكالی نداشت، گفت: بر اساس برنامه جدید شبكه جام جم این گفت و گو بامداد چهارشنبه پخش می شود.

آشنا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره علت پخش نشدن برنامه بامداد امروز حسن روحانی در شبكه جام‌جم با عنوان پاسخ به ایرانیان خارج از كشور اظهاركرد: برنامه دكتر روحانی ضبط شده و آماده بود و قرار شد كه بامداد امروز پخش شود اما ظاهراً در اعلام تاریخ پخش این برنامه اشتباهاتی رخ داد.
وی تصریح كرد:بر اساس اعلام جدید این برنامه بامداد چهارشنبه پخش می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده برای جدول پخش برنامه‌های نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سیما،‌ قرار بود كه ساعت 30 دقیقه بامداد 12 اردیبهشت، برنامه پاسخ به ایرانیان خارج از كشور از شبكه جام‌جم با حضور حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پخش شود كه این اتفاق نیفتاد.
براساس كنداكتور منتشرشده در پایگاه اطلاع‌رسانی شبكه جام‌جم در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز(سه‌شنبه)، برنامه «چند درجه» روی آنتن رفت.
شبكه خبر صبح امروز به‌صورت زیرنویس اعلام كرد كه پخش این برنامه در ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه- 13 اردیبهشت - پخش می شود.
آشنا در گفت و گو با ایرنا همچنین درمورد نتیجه شكایت حسن روحانی نسبت به عدم تخصیص وقت برای پاسخگویی به برخی اتهامات مطرح شده از سوی یكی از نامزدها در نخستین مناظره گفت: ما نیز این اخبار را در رسانه‌ها شنیده‌ایم و هنوز به صورت كتبی در جریان نتیجه شكایت در كمیته نظارت بر تبلیغات قرار نگرفته‌ایم.
سیام**1053**1336 خبرنگار: داود مرادپور**انتشار: مهرنوش خانزائی
۰ نفر