۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82498635
T T
۰ نفر
اعلام فهرست ملي پوشان تكواندو زنان ايران/ سرمربي: براي باكو آمادگي كامل نداريم

تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي تكواندو زنان ايران روز چهارشنبه فهرست هشت تكواندوكار اعزامي به چهارمين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي را اعلام كرد، اما گفت: تيم ملي تكواندو زنان ايران با آمادگي كامل در اين رقابت ها شركت نمي كند.

مهرو كمراني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ‌گفت:‌ تكواندو كاران زن ايران با يك تيم كامل راهي باكو مي شوند و اين نفرات به ترتيب در وزن اول تا هشتم به مصاف حريفان خواهند رفت.
فاطمه مداحي، سودابه پور صادقي، وحيده كياني، طيبه پارسا، حنانه همتي، پريسا جوادي، مليكا ميرحسيني و اكرم خدابنده نفرات اعزامي به چهارمين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي هستند. رقابت هاي تكواندو اين دوره طي روزهاي 27 و 28 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.
چهارمين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي از 22 ارديبهشت تا يكم خرداد ماه در شهر باكو جمهوري آذربايجان برگزار مي شود و ايران با حدود 280 ورزشكار زن و مرد در 17 رشته به اين رقابت ها اعزام مي شود.
سرمربي تيم ملي تكواندو زنان گفت:‌ تمرينات تيم ملي از اواخر بهمن ماه با هدف حضور در چهارمين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي و شركت در رقابت هاي قهرماني جهان در كره جنوبي آغاز شد.
وي افزود: برنامه ريزي ها به گونه اي است كه تيم در رقابت هاي باكو به مرز آمادگي نمي رسد و تلاش داريم تا زمان برگزاري رقابت ها ي قهرماني جهان در كره جنوبي تيم را به آمادگي كامل برسانيم.
مهرو كمراني ادامه داد: ‌تمرينات تيم ملي از 25 بهمن ماه به صورت پيوسته و به جز سه روز نخست سال 96 پيگيري شده و با حضور در تورنمنت بين المللي مراكش پيگيري شده و تا زمان اعزام تيم به باكو بي وقفه ادامه خواهد يافت.
‌وي با اشاره به سطح تورنمنت جهاني مراكش گفت:‌ سطح اين رقابت ها متوسط بود و توانستيم نقاط ضعف بازيكنان خود را شناسايي كرده و فرصت اين را داشتيم كه براي رفع آنها تلاش كنيم.
كمراني هماهنگي و روحيه حمايتي به بازيكنان كمك خواهد كرد تا تيم قدرتمندانه در ميدان رقابتي باكو حاضر شود.
سرمربي تيم ملي تكواندو زنان در خصوص عدم حضور كيميا عليزاده تكواندوكار المپيكي ايران در باكو گفت: ‌هنوز پزشك اين بازيكن اجازه همراهي تيم را به وي نداده است، عليزاده زير نظر كادر پزشكي از 25 بهمن ماه در اردوها حضور دارد و تمرينات خود را به صورت انفرادي دنبال مي كند.
وي ادامه داد: كادر فني تيم ملي اميدوار است عليزاده بتواند تا مسابقات قهرماني جهان در كره جنوبي به مرز آمادگي برسد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzeshi@ همراه شويد.
ورزشي **1828
خبرنگار: خديجه روزبهاني انتشاردهنده:علي خورسندي
۰ نفر