۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82489387
T T
۰ نفر
تهيه كننده «ليسانسه ها»: كيفيت سريال هاي نوروزي در حد مطلوب بود

تهران - ايرنا - تهيه كننده سريال تلويزيوني «ليسانسه ها» با بيان اينكه مخاطبان تلويزيون ريزش نكرده اند، كيفيت سريال هاي نوروزي را در حد مطلوب ارزيابي كرد.

رضا جودي امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا افزود: كيفيت برنامه هاي تلويزيون در نوروز مطلوب بود و فراواني شبكه هاي مختلف نياز مردم را در اين مدت رفع كرد.
وي ادامه داد: وجود شبكه هاي مختلف تلويزيون باعث شده اقشار مختلف مردم بتوانند برنامه هاي مورد علاقه خود را در زمان هاي متفاوت مشاهده كنند.
جودي با بيان اينكه مخاطبان تلويزيون ريزش نكرده اند، اظهار كرد: با توجه به اينكه مردم سرگرمي هاي مختلفي از جمله دسترسي به فضاي مجازي پيدا كرده اند، مدت زمان تماشاي تلويزيون كاهش يافته است، اما آنها مي توانند برنامه هاي مورد علاقه خود از جمله سريال ها را در فضاي مجازي بينند و اين دليل ريزش مخاطب نيست.
تهيه كننده سريال تلويزيوني «اغما» ادامه داد: در گذشته مردم به جز تماشاي تلويزيون سرگرمي ديگر نداشتند و اگر يك برنامه و يا سريال مورد علاقه خود را در زمان مشخص از يك كانال مشاهده نمي كردند، در زمان ديگري هم نمي توانستند ببينند، در حالي كه اكنون تعداد شبكه هاي تلويزيون زياد شده و يك برنامه و يا سريال را در زمان هاي متفاوت از شبكه هاي مختلف پخش و نيازهاي مردم رفع مي شود.
جودي با بيان اينكه كيفيت برنامه هاي تلويزيون نسبت به گذشته بهتر شده، تصريح كرد: البته كاستي ها و نواقصي نيز وجود دارد، اما در مجموع تلويزيون مخاطبان خود را حفظ كرده است.
سريال هاي «علي البدل» به كارگرداني سيروس مقدم، «مرز خوشبختي» ساخته حسين سهيلي زاده، «ديوار به ديوار» اثر سامان مقدم و «شوخي كردم» ساخته مهران مديري به ترتيب از شبكه هاي يك تا پنج در ايام عيد پخش شد.
تلويزيون همچنين با برنامه هاي طنزي مانند «خندوانه» و «دورهمي» به استقبال نوروز رفت كه بر اساس نظرسنجي مركز پژوهش و افكارسنجي صدا وسيما، «خندوانه» با 59 درصد بيننده بيشتر از ديگر برنامه ها بينندگان را به خود جلب كرد.
فراهنگ ** 9022 **1584
خبرنگار: رقيه نوري * انتشار:غياثوند