۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹
کد خبر: 82489363
T T
۰ نفر
با حضور وزیر بهداشت، بهره برداری از 13 پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران

ساری-ایرنا- 13 پروژه بهداشتی و درمانی مازندران با اعتبار 352 میلیارد ریال روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی به صورت همزمان به بهره برداری رسید .

دكتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشكی امروز به همراه رئیس جمهوری و هیات دولت وارد ساری مركز مازندران شد .
رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : كلینیك های ویژه و تخصصی درمانی در شهرستان های رامسر ، سوادكوه ، فریدونكنار ، محمودآباد ، نكا ، نور و نوشهر از جمله این طرح ها است .
قاسم جان بابایی افزود : برای ساخت این كلینیك ها كه ارائه كننده خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان هستند ، بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وی احداث و تجهیز اورژانس و بلوك زایمانی در بیمارستان های زیراب و تنكابن ، تجهیز سی تی اسكن و فلورسكوپی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ، احداث و تجهیز آی سی یو بیمارستان تنكابن ، توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان های محمودآباد و رامسر را از دیگر پروژه هایی برشمرد كه در سفر رئیس جمهور وهیات دولت به مازندران به بهره برداری رسید .
رئیس دانشگاه علوم پزشكی مازندران میزان اعتبار صرف شده برای اجرا این پروژه ها را 142 میلیارد ریال اعلام كرد .
از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92 تاكنون حدود 122 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی مازندران اضافه و برای ساخت این فضاها 6 هزار میلیارد ریال هزینه شد.
همچنین 130 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار حدود 7 هزار میلیارد ریال هم در مازندران در دست ساخت است .
دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت، سالانه 10 هزار میلیارد ریال برای درمان مردم مازندران هزینه می كند.
امروز سه شنبه در دومین سفر رئیس جمهوری به مازندران 43 پروژه با صرف هزینه 33 هزار و و 870 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری می رسد.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیكلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
۰ نفر