۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82489323
T T
۰ نفر
رانش زمين، نبود ايمني و طغيان رودخانه هفت محور كشور را مسدود كرد

تهران- ايرنا - پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در گزارشي از آخرين وضعيت جوي و ترافيكي راههاي كشوراعلام كرد: هفت محور در استان هاي تهران و البرز، گيلان و اردبيل، گلستان و سمنان، فارس، همدان و كرمان به علت نبود ايمني، رانش زمين و طغيان رودخانه مسدود يا داراي محدوديت تردد هستند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پليس راهور ناجا، بر اساس گزارش هاي دريافتي محور شمشك - ديزين در استان هاي تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان هاي گيلان و اردبيل، محور اولنگ - شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان به علت عدم ايمني كافي، محور شيراز- جهرم در استان فارس به علت تخريب پل كشه برسي محدوده پاسگاه پليس راه مسدود يا داراي محدوديت در تردد هستند.
همچنين محور فرعي گنجنامه - تويسركان در استان همدان به علت عدم ايمني كافي، محور استهبان - ني ريز در استان فارس به علت رانش زمين و محور فرعي رودبار - كهنوج - قلعه گنج در جنوب استان كرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند.
پليس راهور ناجا از بارش باران در استان گيلان (اكثر محورها) و گرد و غبار و كاهش ديد در استان لرستان(اكثر محورها) خبر داد.
ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار است.
مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور نيروي انتظامي با شماره تلفن هاي 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است؛ همچنين در پايگاه اطلاع رساني www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيكي قابل دسترسي است.
اجتمام(1)** 7029**1584
تنظيم: فرهاد شرف پور*انتشاردهنده:مريم مولوي
*آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر