۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
کد خبر: 82440257
T T
۰ نفر
لاریجانی با 6 رییس و هیات‌های پارلمانی شركت كننده در كنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دیدار كرد

تهران-ایرنا- علی لاریجانی رییس ششمین كنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز - چهارشنبه - با رییس كمیسیون روابط خارجی مجلس پاكستان،رییس مجلس اوگاندا ، مالزی، اردن، سریلانكا و رییس مجلس ملی فلسطین جداگانه دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در این دیدارها طرفین بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایجاد راهكارهای حمایتی تاكید كردند.
ششمین كنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین روز سه شنبه(سوم اسفندماه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روسای سه قوه و شخصیت های برجسته جهان اسلام با شعار «همه باهم در حمایت از فلسطین» در سالن اجلاس سران كشورهای اسلامی گشایش یافت.
بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی در كنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شركت دارند، روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.
این كنفرانس از چهار كمیته شامل پارلمانی ها، جوانان، سازمان های مردم نهاد، نهضت ها و گروه های مقاومت تشكیل شده است و كمیته مستقل تنظیم بیانیه نهایی نیز ایجاد خواهد شد كه بیانیه را با نظر روسای هیات های شركت كننده از كشورهای مختلف تنظیم خواهند كرد.
اجرای سمفونی مقاومت و قدردانی از برخی چهره های شاخص مقاومت اسلامی از برنامه های امروز ششمین كنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین است.
پنج اجلاس قبلی در سال‌های 70،‌80، 85، 87 و 90 و پس از تصویب قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در 19 اردیبهشت سال 69در تهران برگزار شده و امسال ششمین كنفرانس است كه برگزار می شود.
سیام**9121** 1336 خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی