۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 82430493
T T
۰ نفر

واكنش معاون رئيس جمهوري ونزوئلا به تحريم آمريكا

۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹
کد خبر: 82430493
واكنش معاون رئيس جمهوري ونزوئلا به تحريم آمريكا

تهران - ايرنا - طارق العسيمي معاون رئيس جمهوري ونزوئلا روز سه شنبه تحريم خود از سوي آمريكا به اتهام قاچاق مواد مخدر را محكوم كرد و اين اقدام را حمله امپرياليستي ناميد.

به گزارش ايرنا از خبرگزاري رويترز از كاراكاس، آمريكا روز گذشته (دوشنبه) اين مقام ونزوئلايي را مغز متفكر يك شبكه بين المللي در زمينه قاچاق مواد مخدر به ايالات متحده و مكزيك معرفي كرد.
معاون رئيس جمهوري ونزوئلا در واكنش به تصميم آمريكا در توييتي نوشت: حقيقت، شكست ناپذير است و خواهيم ديد چگونه اين حمله خبيثانه از ميان خواهد رفت.
خبرگزاري فرانسه نيز بخشي از توييت مقام ونزوئلايي را پوشش خبري داد و آورد: اين حمله فلاكت بار و خبيثانه را به عنوان تائيدي بر موقعيت خودم به عنوان يك انقلابي ضد امپرياليستي تلقي مي كنم.
به گزارش ايرنا، وزارت خزانه داري آمريكا روز دوشنبه نام طارق العيسمي معاون رئيس جمهوري ونزوئلا و سامارك خوزه بلو يكي از شركاي وي را به فهرست قاچاقچيان مواد مخدر افزود.
درج نام اين دو نفر به فهرست تحريم ها به معناي بلوكه كردن دارايي هاي احتمالي آنها در آمريكا و ممنوعيت هرگونه معامله تجاري با آنها از سوي شهروندان و يا شركت هاي آمريكايي است.
اروپام**9109**مترجم: نيره مجيدي راد*
انتشار دهنده: فريبا مدني
۰ نفر