۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
کد خبر: 82386171
T T
۰ نفر
«رامبرانت تريو» با همراهي كمانچه ي ايراني در تالار وحدت كنسرت داد

تهران- ايرنا- گروه «رامبرانت تريو» به همراه حسام اينانلو در دومين اجراي نخستين روز جشنواره موسيقي فجر در تالار وحدت روي صحنه رفتند.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا، از ستاد خبري سي‌ و دومين جشنواره موسيقي فجر ، تالار وحدت در نخستين روز سي ‌و دومين جشنواره موسيقي فجر و پس از اجراي اركستر
«پارس»، ميزبان كنسرت رامبرانت تريو از كشور هلند بود كه در اين اجرا حسام اينانلو، نوزانده كمانچه و آهنگساز كشورمان نيز نوازندگان خارجي پيانو، درام و كنترباس را همراهي كرد.
در بخش نخست اين كنسرت، گروه هلندي منتخبي از قطعه هاي ساخته شده خود را اجرا كرد؛ و در بخش دوم با پيوستن حسام اينانلو به اين گروه، اجرايي مبتني بر بداهه ‌نوازي براي حاضران در تالار وحدت به نوا درآمد.
گروه هلندي «رامبراند تريو» از وينسنت پلنجر (نوازنده پركاشن)، توني اور واتر (نوازنده كنترباس) و رمبرانت فردريش (نوازنده پيانو و آكاردئون) تشكيل شده كه پيش‌ تر نيز سابقه همكاري با موسيقي‌دانان ايراني همچون كيهان كلهر و حسين عليزاده را داشته‌اند.
آلبوم مشترك گروه «رامبرانت تريو» با كيهان كلهر، تا پايان سال جاري روانه بازار خواهد شد.
سي‌ و دومين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر به مديريت حميدرضا نوربخش از 24 دي‌ماه آغاز شده و تا يكم بهمن‌ماه در تهران برگزار مي‌شود.
فراهنگ**3067**1027** دريافت كننده: اميرحسين دولتشاهي** انتشار دهنده: دهقاني