۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
کد خبر: 82371300
T T
۰ نفر
سه كتاب در حوزه اسلام و مسيحيت رونمايي مي شود

تهران- ايرنا- همزمان با آغاز سال نو ميلادي و ميلاد حضرت مسيح (ع)، سه كتاب با موضوع اسلام و مسيحيت رونمايي مي شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا از انتشارات سروش،‌ «محبت الهي» نوشته الهام غزازاني، «انتخاب، اسلام و مسيحيت» نوشته احمد ديدات و ترجمه فاطمه فضائلي و احمد فضائلي و كتاب «عيسي(ع) و اخلاق » نوشته محمدرضا زيبايي‌نژاد باحضور انديشمندان حوزه اديان، مؤلفان و مترجمان كتب و اهالي فرهنگ و انديشه برگزار مي شود.
در اين مراسم حجت‌الاسلام نواب رئيس دانشگاه اديان و مذاهب سخنراني مي كند.
صاحب‌نظران و پژوهشگران مسيحيت نيز در اين آيين حضور خواهند داشت.
اين مراسم روز سه‌شنبه چهاردهم دي ماه ساعت 15 در محل سالن سروش به نشاني، خيابان شهيد مطهري، تقاطع خيابان شهيد مفتح، ساختمان سروش، برگزار مي شود.

** اعلام آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره برترين هاي تبليغات ايران
به گزارش ايرنا از دبيرخانه جشنواره برترين‌هاي تبليغات ايران (جشنواره ملي تبليغات)، ‌اين دبيرخانه طي اطلاعيه اي، آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره برترين‌هاي تبليغات ايران را اعلام كرد.
بنابراين گزارش، كانون‌هاي تبليغاتي، روابط عمومي‌ها و برندها حداكثر تا 30 دي‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار در رشته‌هاي ديجيتال، تبليغات ديداري و شنيداري، تبليغات حمايتي و چاپي، تبليغات محيطي و مستقيم، تبليغات يكپارچه و كمپين ها، طراحي و برندينگ، مطالعات و تحقيقات مرتبط با تبليغات و فعاليت‌هاي روابط عمومي در بخش اصلي و نيز آثار تبليغاتي مرتبط با اقتصاد مقاومتي، مسئوليت اجتماعي و تبليغات فرهنگي و خدمات عمومي در بخش ويژه به دبيرخانه اقدام كنند.
بر اساس اعلام اين دبيرخانه، تا 15 بهمن ماه، سه برابر آثار قابل معرفي انتخاب ‌شده و به‌ عنوان نامزدهاي دريافت شاهين و ديپلم افتخار معرفي خواهند شد و در مراسمي كه روز 25 بهمن‌ماه در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار خواهد شد، به اثر اول شاهين طلايي، به اثر دوم شاهين نقره‌اي، به اثر سوم شاهين برنزي و به اثر چهارم ديپلم افتخار اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت آن به نشاني www.iranadfestival.ir مراجعه كنند.

** «ايرانشهر امروز 4» منتشر شد
به گزارش ايرنا از موسسه فرهنگي رايزن، چهارمين شماره ماهنامه «ايرانشهر امروز» به صاحب امتيازي موسسه فرهنگي رايزن و سردبيري سيد علي آل‌ داود منتشر و روانه بازار كتاب و دكه‌هاي مطبوعاتي شد.
اين شماره از نشريه مطالعات ايراني و نقد كتاب «ايرانشهر امروز» با سرمقاله عبدالحسين آذرنگ منتشر شده و مقالاتي از مرحوم عباس زرياب، احمد سميعي، محمود اميدسالار، ناصرالدين پروين، حسن رضايي باغ‌بيدي، اميد طبيب‌زاده، مهرداد عباسي، مژده دقيقي، محمد عمادي حائري در اين شماره به چشم مي‌خورد.
ويرايش در ايران، تقسيمات تاريخ ايران، بررسي سه مثل كهن ايراني در اشعار نظامي، سابقه ادبيات تطبيقي در جهان، هانري كربن و اسلام ايراني و نگاهي به هنر ايران در دوره آق‌قويونلو از جمله مباحثي است كه در اين شماره از اين نشريه منتشر شده است.
در چهارمين شماره از «ايرانشهر امروز» مي‌توان با ترجمه مقالاتي از نويد كرماني داستان ‌نويس، پژوهشگر و روزنامه ‌نگار آلماني ايراني ‌تبار و ركسانه هاگ‌هيگوچي همراه بود.
فراهنگ**1880**1027** دريافت كننده: پروين اروجي** انتشار دهنده: دهقاني
۰ نفر