۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵
کد خبر: 82364660
T T
۰ نفر
سردار فضلی: حماسه 9 دی حركت ملی و متعلق به همه مردم است

سمنان- ایرنا- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه عظیم 9 دی سال 88، متعلق به همه آحاد مردم ایران و یك حركت ملی و حماسی است.

سردار علی فضلی سه شنبه شب در حاشیه همایش علمداران بصیرت درمهدی شهر استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، با تاكید بر اینكه همه باید در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی حضور داشته باشند، بیان داشت: در 9 دی 88 همه با سلیقه های مختلف آمدند و میثاق با ولایت را به نمایش گذاشتند و امروز هم همه باید با سلیقه های مختلف در این مراسم شركت كنند.
وی یادآور شد: دو عامل بصیرت مردم و ایمان برگرفته از مكتب عاشورا در ایجاد حمایه ماندگار نهم دی نقش آفرینی داشت.
سردار فضلی با اشاره به اینكه رهبری می‌فرمایند انقلابی و غیرانقلابی باید وارد میدان شوند، اضافه كرد: باید با همدلی و همزبانی اطاعت خود را از ولایت و سرباز ولایت بودن نشان دهیم و نباید از حضور در مراسم نهم دی غافل شویم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه یوم الله نهم دی باید پاسداری و برای نسل های جوان و نوجوان و آیندگان بازخوانی شود، بیان كرد: وقتی این روز مفهوم یوم‌الله پیدا كرده است، باید در مدارس، دانشگاهها، ادارات و دستگاهها، تبیین و زوایای مختلف آن را تشریح كرد.
سردار فضلی بیان داشت: این كار كسانی است كه اهل بصیرت هستند، برای بصیرت‌افزایی باید فرزندان خانواده ها كه آن عرصه را ندیدند یا سن و شرایط جسمی‌ آنان اقتضا نمی‌كرد، امروز به‌خوبی در جریان قرار گیرند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بسیج به منظور تحقق شعار سال، افزود: امروز دریادلان بسیجی با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های بلندی در اقتصاد مقاومتی و عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، هنری، راهیان نور و سازندگی برداشته است.
سردار فضلی با بیان اینكه امروز از محیط‌های كوچك و محدود تا روستاها و شهرهای بزرگ و كوچك، مجاهدت‌های مردم در تولید و تقویت و توسعه تولید و دانش‌افزایی در این حوزه قابل مشاهده است، گفت: امروز بسیجیان در حوزه كشاورزی و اقتصاد مقاومتی، كتاب های زیادی را تألیف و استادان فراوانی را هم تربیت كردند تا با همراهی مردم و كشاورزان و دامداران در اقتصاد مقاومتی اقدام بلند و عملی انجام داده باشند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور سه شنبه شب در همایش علمداران بصیرت درمهدی شهر از ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه 9 دی استان سمنان حضور یافت.
نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
7470/6103
خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
۰ نفر