۵ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۱
کد خبر: 82360319
T T
۰ نفر
بيش از دو هزار اثر در دومين كنگره شعر عفاف و حجاب

تهران-ايرنا- پس از انتشار فراخوان دومين كنگره شعر عفاف و حجاب، بيش از دو هزار اثر شعري به دبيرخانه ارسال شده است.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا، در اين دوره پس از انتشار فراخوان، بيش از دو هزار اثر شعري به دبيرخانه اين كنگره ارسال شده است.
به گزارش روابط عمومي كارگروه ساماندهي مد و لباس، اين در حالي است كه در اين دوره اشعار در بخش هاي در حوزه شعر كلاسيك و نو، ترانه، كودكان و نوجوانان، شعر كوتاه و بخش ويژه سرود و نغمه‌ هاي مذهبي با محوريت و موضوع عفاف و حجاب بررسي شده اند.
به گفته سيدحميد رضا برقعي، در اين دوره از ميان 600 اثر راه يافته به مرحله نهايي، 12 اثر مورد تجليل و قدرداني قرار مي گيرند.
پيش‌ از اين در جلسه شوراي سياست‌گذاري اين كنگره مقرر شده بود تا از شهداي عفاف و حجاب تقدير شود و دبيرخانه دائمي اين كنگره از سال جاري تشكيل شود.
دومين كنگره ملي شعر عفاف و حجاب به دبيري حميد رضا برقعي و به همت كارگروه ساماندهي مد و لباس كشور روز 14 دي ‌ماه به كار خود پايان خواهد داد.

** نمايش آثار قلم زني دوره صفويه و قاجاريه در موسسه صبا
آثاري از قلم زني دوره صفويه و قاجاريه در فرهنگستان هنر رونمايي مي شود.
در حاشيه نمايشگاه قلم زني بابك خويي در تالار لرزاده، مجموعه اي ارزشمند از آثار قلم زني هنرمندان دوره صفويه و قاجاريه در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد.
علاقه مندان براي بازديد مي توانند همه روزه تا 5 دي ماه از ساعت 10 الي 18 به جز ايام تعطيل به موسسه صبا واقع در خيابان وليعصر (عج) مراجعه كنند.

** 'چهرگان' در تالار لرزاده رونمايي مي شود
نمايشگاه طراحي هاي نرگس زياني در موسسه صبا برپا مي شود.
95 اثر طراحي جلد كتاب نرگس زياني با عنوان 'چهرگان' كه در برگيرنده آثار اين هنرمند در حوزه رمان و ادبيات داستاني است در موسسه صبا در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد.
نرگس زياني، كارشناس ارشد گرافيك و عضو انجمن صنفي طراحان گرافيك ايران است.
علاقه مندان مي توانند از 8 تا 17 دي ماه به موسسه صبا مراجعه كنند.
فراهنگ**9338**1027**دريافت كننده: صديقه بهارلو** انتشار دهنده: محمدجواد دهقاني
۰ نفر