۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82360034
T T
۰ نفر

بانوي آلماني مذهب تشييع را برگزيد

۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82360034
بانوي آلماني مذهب تشييع را برگزيد

تهران- ايرنا- آستان نيوز در مطلبي نوشت:يك بانوي آلماني با حضور در حرم مطهر رضوي به دين مبين اسلام مشرف شد و مذهب تشيع را برگزيد.

آستان نيوز در گزارش خود آورده است:هانا نله رضا؛ بانوي 25 ساله اهل كشور آلمان در نخستين تشرف خود به حرم مطهر رضوي به دين مبين اسلام مشرف و مذهب تشيع را برگزيد و پس از اداي شهادتين نام «زهرا» را براي خود انتخاب كرد.
در ابتداي اين جلسه كه در دفتر زائران غير ايراني آستان قدس رضوي برگزار شد، سيد جواد هاشمي نژاد، درباره دين اسلام، اصول دين، شيوه گفتن شهادتين و ورود به مذهب تشيع توضيحاتي را به اين بانوي آلماني ارائه كرد و گفت: تشرف به دين اسلام يك توفيق الهي و انتخاب آگاهانه است كه نصيب شما شده است.
وي با بيان اينكه در عصر كنوني دشمنان دين مبين اسلام تلاش زيادي در زمينه كم رنگ كردن اين دين الهي مي كنند، تصريح كرد: در عصر كنوني رسانه هاي غربي به دنبال تضعيف حقايق دين هستند و با ترفندهاي مختلف مي خواهند حقيقت اسلام را وارونه جلوه دهند.
مدير امور زائران غير ايراني آستان قدس رضوي گفت: اين مجموعه مربوط به زائران غير ايراني است و در زمينه هاي مختلف مذهبي، تبليغي و خدمات رساني به زائران علي بن موسي الرضا(ع) فعاليت مي كند.
هانا نله رضا نيز در ادامه اين جلسه گفت: من با مطالعه كتاب هاي اسلامي نام زهرا را بهترين نام شناختم و اميدوارم با الگوگيري از حضرت زهرا(س) و توسل به اهل بيت(ع) آنچه را كه خداوند متعال براي من تكليف قرار داده است انجام دهم.
وي افزود: علت اصلي علاقه مندي من به دين اسلام مطالعه مطالبي در مورد امام حسين(ع) وآشنايي با واقعه كربلا و شيوه به شهادت رسيدن امام حسين(ع) و يارانش است و من يك سال است كه به طور غير رسمي به دين اسلام گرويده ام، اما امروز با اقرار شهادتين در حرم مطهر رضوي به طور رسمي مسلمان و شيعه شدنم را باور كردم.
هانا نله رضا اظهار كرد: احساس مي كنم با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) يك حالت روحاني، آرامش و حس محبت و دوستي نسبت به اهل بيت(ع) در درونم ايجاد شده است..
وي با بيان اينكه قرآن كريم كلام خداوند است و هيچ بشري توانايي نوشتن چنين كتابي را ندارد، گفت: در بين اديان دين مبين اسلام از غني ترين منابع مثل قرآن كريم و روايات اهل بيت(ع) برخوردار است.
گفتني است؛ محصولات فرهنگي شامل كتب، قرآن به زبان آلماني، چادر نماز و جانماز به رسم ياد بود از سوي مديريت زائران غير ايراني آستان قدس رضوي به اين بانوي تازه مسلمان شده اهدا شد.

*منبع:آستان نيوز/4 دي 95
*اول*1566*انتشار دهنده:عليرضا فرجي
۰ نفر