۱ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷
کد خبر: 82355522
T T
۰ نفر
نخستين اظهارنظر معاون جديد امور بانوان وزير ورزش و جوانان

تهران - ايرنا - معاون جديد امور ورزش بانوان وزير ورزش و جوانان در نخستين مصاحبه خود از درخواست وزير براي ارائه برنامه هاي جديد در اين معاونت خبر داد و درباره بازنشستگي پيش از موعد خود توضيحاتي ارائه كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ فريبا محمديان كه امروز در حكمي از سوي مسعود سلطاني فر به عنوان معاون جديد امور ورزش بانوان منصوب شده است، با قدراني از تلاش هاي رباب شهريان، وي را يكي از مديران و كارشناسان خبره و دلسوز ورزش ايران دانست كه بسيار مدبرانه و حرفه اي فعاليت هاي ورزش زنان ايران را رشد و توسعه داد.
وي درباره برنامه هاي خود در اين وزارت خانه گفت: وزير ورزش و جوانان از من در خواست كرد كه ورزش زنان در حد شعار باقي نماند، زيرا براي جهش و تعالي در ورزش زنان به برنامه هاي عملياتي و ميداني نياز داريم.
معاون جديد وزير ورزش و جوانان گفت: سلطاني فر بر حضور فرهنگي و شرعي دختران ورزشكار ايران در عرصه هاي بين المللي نيز تاكيد دارد.
محمديان درباره موضوع بازنشستگي خود اظهار داشت: من در زمينه مديريت و برنامه ريزي تربيت بدني و علوم ورزش در مقطع دكترا تحصيل كرده ام و عضو هيات علمي دانشگاه آزاد نيز هستم.
وي اظهار داشت: من با بيست سال كار بازنشسته پيش از موعد بودم و اكنون با طي كردن مراحل قانوني و كسب مجوزهاي لازم به عنوان معاون وزير ورزش و جوانان معرفي شده ام. بازگشت به كار من هيچ گونه منع قانوني ندارد.
به گفته معاون امور ورزش بانوان بر اساس اعلام محمدباقر نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه، بازنشسته هاي پيش از موعد امكان بازگشت به كار دارند.
معاون رئيس جمهوري در آبان 92 اعلام كرده بود، براي كساني كه بازنشستگي پيش از موعد دارند، راه هاي قانوني براي بازگشت به كار وجود دارد.
فريبا محمديان متولد سال 1347 و داراي دكتراي تخصصي رشته تربيت بدني- مديريت و برنامه ريزي است.
وي از سال 84 در اين مقطع شروع به تحصيل كرد و در سال 88 با معدل 18،55و كسب رتبه اول موفق به اخذ مدرك دكتراي تخصصي اين رشته از دانشگاه علوم و تحقيقات تهران شد.
محمديان همچنين مقطع كارشناسي ارشد رشته تربيت بدني و علوم ورزشي را در دانشگاه تربيت معلم تهران و مقطع كارشناسي همين رشته را در دانشگاه گيلان با رتبه اول در هر دو مقطع گذرانده است.
عضويت در هيات علمي و مدرس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامي واحدهاي تهران جنوب و علوم تحقيقات و عضويت در شوراي نويسندگان ماهنامه ورزش و ويژه نامه طرح جامع معلمان از ديگر سوابق شغلي و آموزشي محمديان است.
از ديگر سوابق مديريتي و اجرايي محمديان مي توان به رياست فدراسيون اسكيت از تير ماه 92 تا كنون و سرپرستي همين فدراسيون طي سال هاي 91 تا 92، معاون فني ورزشي دفتر تربيت بدني دختران وزارت آموزش و پرورش در سالهاي 89 تا 83، مسئول كميته پژوهش فدراسيون قايقراني و اسكي روي آب در سال هاي 85 تا 87، سرپرست تيم ملي روئينگ در مسابقات قهرماني جهان نوجوانان سال 86 و كسب سهميه المپيك سال 87، مدير افتتاحيه نخستين دوره بازي هاي زنان پايتخت هاي كشورهاي اسلامي و آسيايي اشاره كرد.
محمديان همچنين مولف دوم كتاب راهنماي جامع ورزش معلولان 1393 است و مقالات زيادي در حوزه هاي تربيت بدني، استعداديابي ورزش ي و ورزش بانوان را در كارنامه پژوهشي و تاليفات خود دارد.
ورزشي**9250**1379
تنظيم كننده :گلي سفيدزاده، انتشار دهنده: هادي افتخاري
۰ نفر