۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82351907
T T
۰ نفر
تلفيق ذهن و هنر ايراني در 138 كتاب تاليفي تصويري

تهران-ايرنا- بخش كودك و نوجوان انتشارات فني ايران از 138 كتاب تاليفي خود در ستايش زندگي و جهان با موضوعات محيط زيستي و مهارت ‌هاي زندگي رونمايي مي كند.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا، كتاب‌هاي نردبان از تصويرسازي ‌هاي كتاب‌هاي تاليفي خود در خانه هنرمندان رونمايي مي‌كند، اين مراسم با نمايشگاه آثار تصويرگران خلاق و جوان ايراني همراه است.
بخش كودك و نوجوان انتشارات فني ايران، كتاب‌هاي نردبان كه سال 1374 اولين كتاب ترجمه ‌اي محيط زيستي خود را براي كودكان به چاپ رساند، قصد دارد از 138 كتاب تأليفي خود در ستايش زندگي و جهان با موضوعات محيط زيستي و مهارت‌هاي زندگي رونمايي كند.
مراسم افتتاحيه نمايشگاه با حضور ناشران، نويسندگان و تصويرگران حوزه كودك و نوجوان روز سوم دي‌ماه ساعت 17 در خانه هنرمندان برگزار و از آثار برتر تجليل مي شود.
نمايش آثار تا 12دي‌ماه در گالري‌هاي خانه هنرمندان ادامه خواهد داشت.
ساعت بازديد 13 تا 20 است.

** رونمايي از كتاب نگارش نمايشنامه گام به گام
كتاب «نگارش نمايشنامه گام به گام» نوشته مارش كسدي ترجمه ناصر آقايي روز پنج شنبه دوم دي ساعت 16 رونمايي مي شود.
اين برنامه با همكاري نشر آواژ و مركز تبادل كتاب در اين مركز واقع در چهار راه وليعصر، ابتداي خيابان برادران مظفر شمالي برگزار مي شود.

** كتاب «حقوق مدني پيشرفته جلد1 » منتشر شد
كتاب «حقوق مدني پيشرفته جلد1 » نوشته سيد مصطفي مومني توسط نشر مجد منتشر شد.
اين كتاب با قطع وزيري به قيمت 150 هزار ريال عرضه مي شود.
نقش اسناد در بيع اموال غير منقول، اسناد و جايگاه آن در قوانين موضوعه و رويه قضايي، بررسي و تبيين ماهيت حقوقي تنظيم سند رسمي در بيع اموال غيرمنقول و اقدامات خواهان جهت مقابله با مسائل و موانع مواجه شده در جريان رسيدگي به دعوي الزام به تنظيم سند رسمي از جمله بخش هاي اين كتاب است.

** فراخوان جمع‌آوري كتاب براي كودكان روستايي و عشاير
برخي سازمان‌هاي مردم‌ نهاد كودكان و نوجوانانه‌ به مناسبت شب يلدا با جمع‌آوري كتاب به تجهيز كتابخانه‌هاي مناطق محروم مي پردازند.
انجمن نويسندگان كودك و نوجوان از نويسندگان، شاعران و همه پديدآورندگان خواسته تا كتاب‌هاي اهدايي خود را در اختيار اين انجمن قرار دهند.
در اواخر شهريورماه سال ۹۴ اين تشكل فرهنگي از اجراي طرح «هر نويسنده، يك كتاب» به منظور تجهيز كتابخانه‌هاي روستايي و مناطق محروم خبر داد.
براساس اين طرح نويسندگان مي‌توانستند آثار خود را به هر ميزان كه بخواهند با مزين كردن كتاب‌هاي‌شان به امضا و جملات خود در اختيار كودكان و نوجوانان علاقه‌مند قرار دهند.
براساس اين طرح كتابخانه‌هاي سراسر كشور كه تاكنون از انجمن نويسندگان كودك و نوجوان براي تجهيز كمك خواسته‌اند، مي‌توانند با مشاركت نويسندگان و ناشران كتاب‌هاي مورد نياز خود را تأمين كنند.
كانون توسعه فرهنگي كودكان، انجمن نويسندگان كودكان و نوجوانان و پخش ققنوس از فعالان اين طرح هستند.
فراهنگ**1880**1027**دريافت كننده: پروين اروجي**انتشار دهنده: محمدجواد دهقاني