۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82341873
T T
۰ نفر
حفاری شهرداری موجب قطع گاز كوی پیام نور دزفول شد

دزفول - ایرنا - حفاری شهرداری دزفول در كوی پیام نور این شهر موجب قطع گاز این منطقه مسكونی از حوالی ظهر روز یكشنبه شد.

تعدادی از اهالی كوی پیام نور ظهر یكشنبه در تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی با اعلام قطع گاز این منطقه از حوالی ظهر امروز اظهار داشتند:در هوای سرد منطقه قطع گاز ساكنان این منطقه پر جمعیت را با مشكل مواجه كرده است.
این افراد اظهار داشتند:حفاری ماشین آلات شهرداری دزفول برای ساماندهی فاضلاب كوی پیام نور موجب سوراخ شدن لوله گاز و نشت گاز در این منطقه شده است.
در پی این حادثه گاز ساكنان كوی پیام نور دزفول از ساعت 11:50 دقیقه روز یكشنبه قطع شده است.
رئیس شركت گاز دزفول نیز در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در خصوص قطع گاز در كوی پیام نور گفت:در پی این حادثه عملیات اداره گاز به سرعت وارد عمل شده و ضمن قطع گاز منطقه با شناسایی محل آسیب در حال ترمیم سوراخ ایجاد شده در لوله گاز می باشد.
علیرضا توفیق زاده افزود: حفاری بیل مكانیكی شهرداری موجب سوراخ شدن لوله 63 میلی متر پلی اتیلن گاز در كوی پیام نور شده است.
وی افزود: ماموران عملیات اداره گاز دزفول در محل حضور داشته و عملیات ترمیم لوله خسارت دیده گاز در حال انجام است ضمن اینكه پیش بینی می شود تا عصر امروز مشكل برطرف شده و گاز اهالی كوی پیام نور دزفول مجددا وصل شود.
توفیق زاده همچنین افزود: با تلاش ماموران عملیات اداره گاز دزفول مشكل قطع گاز كوی پیام نور از حوالی ساعت 16 امروز برطرف شده است.
كوی پیام نور از مناطق حاشیه ای و پر جمعیت شهر دزفول می باشد.
6068
خبرنگار و انتشار دهنده:محمدعلی فریدپناه

سرخط اخبار استان‌ها