۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲
کد خبر: 82333081
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد تفت و خانه عمران يزد در زمينه گردشگري و ورزش تفاهم نامه امضاء كردند

يزد - ايرنا - تفاهم نامه همكاري در زمينه هاي گردشگري علمي، تربيت بدني، ورزش و سلامت بين دانشگاه آزاد اسلامي واحد تفت و خانه عمران و معماري استان يزد منعقد شد.

به گزارش ايرنا محمدرضا جواهري رئيس دانشگاه ازاد اسلامي تفت روز دوشنبه در جلسه اي با حضور معاون پژوهش و فناوري واحد و رئيس موسسه خانه عمران و معماري استان يزد هدف از اين تفاهم نامه را بهره برداري مطلوب و مناسب از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري دانشگاه در جهت گسترش گردشگري علمي، توسعه و تعميم ورزش و تربيت بدني و ايجاد بستري لازم براي ايجاد سلامت جسم و جان در جامعه عنوان كرد.
سيدحسين سعيدنامه رئيس موسسه خانه عمران و معماري استان يزد نيز با اشاره به وجود نيروي انساني دانش آموخته و متبحر در دانشگاه و همچنين امكانات سخت افزاري لازم براي انجام پژوهش و تحقيق و ارائه راهكارهاي مناسب در زمينه گردشگري علمي و نيز كمك به گسترش امر ورزش و ارتقا سلامت در جامعه، هدف موسسه خانه عمران و معماري استان يزد را تبادل نظر، رايزني و همكاري مشترك براي تحقق موارد فوق بيان نمود.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تفت داراي رصد خانه اي مجهز به بزرگترين تلسكوپ موجود در ايران است كه در جنب آن كتابخانه تخصصي نجوم نيز داير گرديده است.
در اين واحد دانشگاهي رشته تربيت بدني با گرايش هاي مختلف در مقاطع كارداني تا كارشناسي ارشد با امكانات و تجهيزات مناسب وجود دارد كه زمينه فعاليت هاي تحقيقاتي و برنامه ريزي را در راستاي توسعه انواع گردشگري علمي، ورزشي و تربيت بدني فراهم مي نمايد.
6197 محمد حسين فلاح تفتي

سرخط اخبار استان‌ها