۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳
کد خبر: 82333049
T T
۰ نفر
دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران كشور 20 آذر در شهر آفتاب برگزار می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب گفت: دومین نمایشگاه جامع مدیریت بحران كشور از 20 تا 23 آذر ماه در شهر آفتاب برگزار می شود.

سید محمد سیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه این رویداد چهارمین نمایشگاهی است كه در شهر افتاب برگزارمی شود، افزود: علاقمندان می توانند در تاریخ مذكور از ساعت 10 صبح تا 16 از این نمایشگاه دیدن كنند.
وی با اشاره به حضور 120 شركت داخلی و خارجی در این نمایشگاه اظهار كرد: این رویداد در فضای مسقف نمایشگاه به مساحت 25 هزار مترمربع برگزار می شود.
به گفته مدیرعامل شهر آفتاب برگزاری كارگاه های آموزشی و همایش های علمی از بخش های جانبی این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان كرد: مترو نمایشگاه شهر آفتاب در زمان برگزاری نمایشگاه ها فعال بوده و از بهمن ماه سال جاری با افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت دائم خدمات رسانی خواهد كرد.
سیدی گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت بحران كشور پاركینگ های داخلی مجموعه شهر آفتاب نیز در اختیار بازدیدكنندگان قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان اینكه رینگ مجموعه شهر آفتاب كامل نبوده و معارض ملكی دارد تصریح كرد: واحد املاك حرم مطهر امام خمینی (ره) و شهرداری تهران در حال برطرف كردن معارض هستند.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مجموعه در آینده از نظر تأسیسات برقی، دسترسی و برقراری اینترنت بی سیم مشكلی نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینكه برگزاری 18 نمایشگاه در سال جاری در تقویم نمایشگاهی مجموعه شهرآفتاب پیش بینی شده است افزود: برگزاری تعدادی از این نمایشگاه ها به دلایلی لغو شد.
سیدی با بیان اینكه در دنیا صنعت نمایشگاهی صنعتی زیان ده است اظهار كرد: برگزاری نمایشگاه های تجاری در دستور كار این مجموعه قرار دارد.
حمیدرضا فضلعلی رئیس دومین دوره نمایشگاه مدیریت بحران كشور نیز در این نشست گفت: این نمایشگاه در پنج بخش نمایشگاهی، همایش علمی، بخش جشنواره هنری، بخش مانور و كارگاه های آموزشی برگزار می شود.
وی خاطرنشان كرد: برگزاری جلسات تخصصی از جمله شورای هماهنگی چهار استان همجوار تهران( قزوین ، البرز،قم و اراك ) هماهنگی مشترك شهر و استان تهران و جلسه معاونان عمرانی استانداران سراسر كشور در دستور كار این دوره از نمایشگاه مدیریت بحران قرار دارد.
فضلعلی با بیان اینكه كشور ایران یك درصد جمعیت جهان را تشكیل می دهد افزود: این در حالیست كه 6 درصد از تلفات جهانی ناشی از حوادث طبیعی مربوط به ایران است و همین امر ضرورت برنامه ریزی و سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری را نمایان می كند.
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هكتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندكی از فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است.
این مجموعه دارای یك ورودی شرقی از بزرگراه تهران- قم و یك ورودی از كمربندی شهر آفتاب است.
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اردیبهشت ماه امسال با برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب به بهره برداری رسید.
این مجموعه با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشكلات ترافیكی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 9353/ 1539
۰ نفر