۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۰
کد خبر: 82327633
T T
۰ نفر
كتاب دیجیتالی پیام های رهبر معظم انقلاب به اجلاس نماز منتشر شد

تهران - ایرنا - مدیر امور استان های ستاد اقامه نماز از انتشار كتابی در فضای مجازی خبر داد كه محتوای آن پیام های رهبر معظم انقلاب به اجلاس های سراسری نماز است.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد اقامه نماز، مسعود دریس گفت: كتاب پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز در قالب كتاب دیجیتال جهت توزیع در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی تولید شد .
وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری فوق العاده پیام های حكیمانه امام المسلمین رهبر فرزانه انقلاب در سال های گذشته به اجلاس سراسری نماز بر آن شدیم تا به منظور استفاده همگان و دسترسی آسان علاقه مندان به مباحث نمازی، كتاب مروجین نماز حاوی 24 پیام مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز را آماده و در اختیار عموم قرار دهیم.
دریس اضافه كرد: علاقه مندان به دریافت كتاب می توانند از دو طریق مراجعه به سایت رسمی اقامه نماز به نشانی namaz.ir و یا كانال رسمی ستاد اقامه نماز در شبكه های اجتماعی به نشانی namaz_ir@ این كتاب را دریافت كنند.
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه پیام معنویت كه برگرفته از پیام های رهبر معظم انقلاب به اجلاس های نماز است، اظهار داشت: این مسابقه كه از هشتم آذر در 13 شبكه سیما آغاز شده به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: مسابقه پیامكی پیام معنویت به منظور توسعه و ترویج معارف نورانی نماز در نظر گرفته شده و سوالات مسابقه نیز برگرفته از پیام های رهبر معظم انقلاب است و علاقه مندان تا ساعت 23 هر شب می توانند با تشخیص گزینه صحیح و ارسال آن به سامانه پیامكی 1000017 در مسابقه شركت كنند.
بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز هجدهم آذر ماه با حضور750 میهمان از سراسر كشور در مركز آموزشی امام خمینی (ره) وزارت جهاد كشاورزی در منطقه مشكین دشت استان البرز برگزار خواهد شد.
در این اجلاس سراسری استانداران، نمایندگان ولی فقیه و دبیران ستاد اقامه نماز سراسر كشور نیز حضور خواهند داشت.
این اجلاس به همت ستاد اقامه نماز و با همكاری نهادهایی همچون معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی، مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و معاونت امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.
سازمان صدا و سیما، معاونت پیشگیری قوه قضائیه، معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از دیگر نهادهایی هستند كه در برپایی این اجلاس مشاركت می كنند.
فراهنگ**1003**1569 ** دریافت كننده: محمدرضا جعفرملك *انتشار: علی حبیبی
۰ نفر