۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82326185
T T
۰ نفر
عضو شوراي شهر تهران: در انعكاس خدمات دولت به زائران اربعين كوتاهي شد

تهران- ايرنا- عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: متأسفانه خدمات دولت به زائران اربعين حسيني(ع) از سوي رسانه ها(اصلاح طلب و اصولگرا) به خوبي منعكس نشد و در واقع براي بيان اين خدمات كوتاهي شده است.

به گزارش ايرنا، اسماعيل دوستي روز سه شنبه در سيصد و هشتمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران اظهار كرد: براي من اين سئوال پيش آمده كه خود دولت مي خواهد مظلوم بماند يا اينكه رسانه ها كم كاري مي كنند، اما براستي چرا خدمات دولت در اين خصوص رسانه اي نمي شود.
وي با بيان اينكه دولت در اين زمينه مظلوم واقع شده افزود: در آيين اربعين امسال استانداران تهران، ايلام، خوزستان و سه تن از معاونان استانداري تهران و معاون وزير راه و شهرسازي در كربلا بودند اما متأسفانه رسانه ها نسبت به اين موضوع بي توجهي كردند.
دوستي گفت: حتي روزنامه ايران كه متعلق به دولت است نيز در اين زمينه كوتاهي كرده است.
وي همچنين دستور رئيس جمهوري مبني بر اينكه كشته شدگان حادثه تروريستي حله جزء شهدا محسوب شوند را كاري ستودني و شايسته ارزيابي كرد.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه با ارائه تذكري به پليس راهور به موضوع توقف خودروها در دقايق پاياني طرح زوج و فرد در كنار اتوبان ها اشاره و خاطرنشان كرد: توقف خودروها در حاشيه معابر اصلي پايتخت، تردد در اين شريان ها را با مشكل مواجه كرده است.
وي همچنين نسبت به ورود خودروها با پلاك شهرستان كه در تهران اقدام به مسافركشي مي كنند گلايه كرد و با بيان اينكه وجود اين خودروها براي رانندگان تهراني مشكلات و درگيري هايي را ايجاد كرده از پليس راهور خواست در اين خصوص چاره انديشي كند.
خبرنگار: يحيي معماري - انتشار دهنده: محسن فتاحي
تهرام/6539/9353//1625
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه