۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴
کد خبر: 82324915
T T
۰ نفر
سرپرست مركز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شد

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حكمی «فرزاد خلفی» را به عنوان سرپرست مركز روابط عمومی این وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا نعمت زاده» در این حكم ابراز امیدواری كرد این مركز «با برنامه ریزی مناسب برای توسعه و بهبود مستمر، تعامل با ذینفعان و رسانه های همگانی بویژه شورای اطلاع رسانی دولت و رسانه ملی به منظور افزایش همگرایی و هم افزایی تلاش كند».
وی فعالیت برای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده و انعكاس به موقع و مناسب عملكرد و اقدام های اجرایی این وزارتخانه و سازمان های تابع را با هدف تحكیم و تقویت بخش ارتباطات و اطلاع رسانی با بخش خصوصی، انجمن ها و تشكل ها خواستار شد.
خلفی دانش آموخته دكترای علوم سیاسی و دارای مدرك كارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است و پیش از این نیز فعالیت به عنوان مدیركل اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون مركز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران را در كارنامه دارد.
سرپرست جدید مركز روابط عمومی این وزارتخانه از تجربه فعالیت به عنوان مدرس دانشگاه و تالیف كتاب ها و مقالاتی در زمینه ارتباطات و روابط عمومی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، نعمت زاده كه مرداد 1392 از مجلس نهم برای وزارت صنعت، معدن وتجارت در دولت یازدهم رای اعتماد گرفت، در نخستین بخش از انتصاب های خود «منوچهر طاهایی» را به عنوان مدیركل روابط عمومی جایگزین «حسین پرسان فومنی» ساخت اما به فاصله كمتر از 6 ماه در بهمن 1392 «محمدرضا غفوری» جانشین طاهایی شد.
بهمن ماه 1393 «علی محمد گودرزی» به سمت مشاور وزیر و رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی به جای غفوری عهده دار مسئولیت شد و مردادماه 95 بار دیگر طاهایی با سمت مشاور وزیر، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی وزارتخانه منصوب و جایگزین گودرزی شد.
اقتصام**1559**1961** تنظیم كننده: حسین عضدی فسا ** انتشار دهنده: مریم مسعود