۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۴
کد خبر: 82311197
T T
۰ نفر

معاون رئيس جمهوري به كمپين كتابگردي 95 پيوست

۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۴
کد خبر: 82311197
معاون رئيس جمهوري به كمپين كتابگردي 95 پيوست

تهران - ايرنا - شهيندخت مولاوردي معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهوري هم به كمپين «من هم مي آيم» با موضوع كتابگردي 95 پيوست.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، مولاوردي در كانال تلگرامي خود نوشته است، من هم مي آيم و فردا پنجشنبه 27 آبان ماه در كتابفروشي هاي سراسر كشور همراه خواهم شد.
موضوع كتابگردي به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني مطرح شده است تا از اين طريق وضعيت مطالعه كتاب در كشور نيز سامان بيشتري داده شود.
بدنبال برگزاري دو دوره برنامه ويژه كتابگردي كه در سال هاي 93 و 94 به ابتكار و همت احمد مسجد جامعي (عضو شوراي شهر تهران) در كتابفروشي هاي تهران و سراسر كشور برگزار شد، فراخوان «كتابگردي 95» از سوي اين فعال فرهنگي منتشر شد.
از دو سال پيش، آخرين پنجشنبه هفته كتاب، كه روز كتاب فروشي نام گرفته، با استقبال مردم فهيم كشورمان، رو به رو شده است، امسال نيز از مردم فرهيخته و شريف سراسر ايران دعوت مي كنيم، روز پنجشنبه 27 آبان ماه با حضور پرشور گروه هاي دانش آموزي، دانشجويي و خانوادگي در كتاب فروشي هاي سراسر كشور و خريد كتاب، به كتاب فروشان زحمتكش خسته نباشيد بگويند و از دست اندركاران، ناشران، نويسندگان، مترجمان و پديدآورندگان كتاب ايران تقدير كنند.
همچنين از اهل قلم، روحانيون، هنرمندان، اصحاب فكر، فرهنگ و انديشه، شخصيت هاي سياسي و چهره هاي برجسته و مورد احترام مردم نيز دعوت شده كه با پيوستن به اين حركت، به رونق و استمرار آن ياري رسانند.
از روزنامه نگاران، مديران رسانه هاي مكتوب، صدا و سيما و فعالان شبكه هاي اجتماعي نيز درخواست مي كنيم، با دعوت از مردم و فرهيختگان و انعكاس حضور مردم در كتاب فروشي ها به ياري اين حركت بيايند.
اميدوارم با تلاش همگاني حضور در كتاب فروشي ها و خريد كتاب به يكي از عادت هاي هميشگي مان تبديل شود. وعده ديدار ما، در روز پنجشنبه، 27 آبان ماه، در كتاب فروشي هاي سراسر كشور.
اجتمام**7268 ** 1569** تنظيم: مهناز بيرانوند * انتشار: علي حبيبي