۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
کد خبر: 82306135
T T
۰ نفر
شهيد خزائي افتخار جامعه رسانه اي سيستان و بلوچستان

زاهدان- ايرنا- شهيد محسن خزائي فرزند ديار نخل و آفتاب، شهيد مدافع حرم با منطق ايثار سفر به كرانه انسانيت را آغاز كرد وقطعه اي از قصه اسطوره هاي افسانه اي را به سطر پاياني رساند و افتخاري بزرگ براي جامعه رسانه اي سيستان و بلوچستان به ارمغان آورد.

به گزارش ايرنا، محسن خزائي متولد 15 آذر 1351 در زاهدان پس از گذراندن دوران كودكي با كتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 74 با ورود به صدا و سيماي سيستان و بلوچستان قلم و انديشه را براي گره گشايي از مشكلات جامعه اي كه در آن نفس مي كشيد برگزيد و اين راه حكايت شادكامي اش شد.
مدير كل صدا و سيماي سيستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: شهيد خزائي در سال 74 به عنوان متصدي صدا فعاليت خود را در صدا و سيماي استان آغاز كرد.
محمود دولت كردستاني افزود: اين شهيد بزرگوار از سال 80 تا 82 مسئوليت فرماندهي پايگاه بسيج شهيد برخوردار اين نهاد را برعهده داشت و بخاطر شور و نشاط كه در برنامه هاي جوان ايجاد مي كرد در سال 83 به عنوان مدير باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان انتخاب شد.
وي با بيان اينكه اوج فعاليت اين شهيد زماني بود كه جريان تكفيري گروهك جند الشيطان در جنوب شرق فعال شده بود گفت: وي يكبار از كمين گروهك تكفيري در حادثه تروريستي تاسوكي نجات يافت.
كردستاني بيان كرد:شهيد محسن خزائي پس ازموفقيت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به عنوان مدير خبر گيلان معرفي شد و پس از فعاليت هاي تخصصي و حرفه اي خبر، عشق دفاع از حرم او را به سوريه كشاند.
مديركل صداوسيماي سيستان و بلوچستان افزود:اين شهيد بزرگوار بعد از گزارش خبري خود در بين رزمندگان مقاومت مداحي اهل بيت مي كرد.
شهيد محسن خزائي از سال 88 عازم سوريه شد و ضمن خدمت در نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در آن كشور با صدا و سيما و شبكه خبر نيز همكاري مي كرد.
اين شهيد بزرگوار داراي سه فرزند ( 2 پسر و يك دختر) است و دختر كوچكش «زينب» سه ساله در حالي به دنيا آمد كه پدرش در سوريه در خطوط مقدم مقابله با تكفيريها به دفاع رسانه اي از حرم مشغول بود.
شهيد محسن خزائي كه روحش شاد و يادش گرامي باد، افتخاري ديگر را براي جامعه رسانه اي سيستان و بلوچستان رقم زد و برگ ديگري از دفتر شهادت را به خود اختصاص داد.
بر اساس اعلام رسانه ها پيكر پاك شهيد خزائي امروز /يكشنبه/ پس از تشييع در حرم مطهر حضرت زينب كبري (س) به ايران منتقل مي شود.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهاني** انتشار دهنده: حيدر سراياني
۰ نفر