۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
کد خبر: 82268806
T T
۰ نفر

پلیس آگاهی تهران: سارقان را شناسایی كنید

۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
کد خبر: 82268806
پلیس آگاهی تهران: سارقان را شناسایی كنید

تهران- ایرنا- مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر دو سارق جیب بر از شهروندان خواست تا پلیس را در شناسایی این افراد یاری كنند.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ 11 خرداد ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به كلانتری 107 فلسطین اعلام كرد كه محتویات كیف دستی اش از جمله مقادیری وجه نقد، كارت عابربانك همراه با رمز ورود به حساب مورد سرقت قرار گرفته و مبلغ 90 میلیون ریال موجودی داخل حساب برداشت شده است.
پرونده مقدماتی با موضوع 'جیب بری' تشكیل و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: ساعت 17:00 روز 11 خرداد ماه از خانه خود واقع در خیابان استاد معین خارج شده و با اتوبوس بی.آر.تی به سمت میدان فلسطین حركت كردم.
وی افزود: پس از رسیدن به مقصد متوجه شدم یك پیامك از بانك برایم ارسال شده كه طی آن مبلغ 2 میلیون ریال از حسابم برداشت شده است. ابتدای به این موضوع اهمیت ندادم اما بعد از یك بار خاموش و روشن شدن تلفن همراه متوجه شدم كه در مجموع مبلغ 90 میلیون ریال موجودی داخل حسابم برداشت شده است.
كارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تراكنش مالی حساب متعلق به مالباخته موفق به شناسایی یك طلافروشی در محدوده میدان امام حسین(ع) شدند. با مراجعه كارآگاهان به طلافروشی و بررسی تصاویر دوربینهای مداربسته، تصاویر یك زن و مرد جوان توسط صاحب طلافروشی مورد شناسایی قرار گرفت.
صاحب طلافروشی در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: زن و مرد جوانی به بهانه خرید سرویس عروسی به مغازه آمدند و مدعی شدند چند روز دیگر مراسم ازدواج آنها است و اقدام به خرید سرویس طلا و انگشتر طلا كردند.
وی افزود: با توجه به اظهارات آنها دقتی در خصوص بررسی مشخصات مالك حقیقی عابر بانك با هویت این افراد نكردم.
مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام كرد كه در ادامه رسیدگی به پرونده و با دستور مقام قضایی تصاویر بدست آمده از متهمان در یك نوبت در سطح جراید كثیرالانتشار و خبرگزاریها منتشر شد اما مالباختگان برای شناسایی متهمان پرونده تماسی نگرفتند و بنا به دستور مجدد مقام قضایی، دستور انتشار دوباره تصاویر متهمان صادر شد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی كه موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند درخواست كرد تا هرگونه اطلاعات خود را در خصوص هویت و محل سكونت متهمان با شماره تماس های 51055390 و 51055389 در اختیار كارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشاردهنده: حسین كریم زاده
تهرام/1109/9353/7244/1858
۰ نفر