۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۰
کد خبر: 82267352
T T
۰ نفر
هنر و ميراث فرهنگي ايران ظرفيت سرازير كردن ارز به كشور دارد

تهران-ايرنا-دبير نخستين نشست تخصصي آموزش هنر معاصر و رسانه هاي جديد گفت: هنز و ميراث فرهنگي ايران زمين، ظرفيت لازم براي سرازير كردن ارز به كشور دارد.

به گزارش روز شنبه ايرنا بيتا بهرامي قصر در نخستين نشست تخصصي آموزش هنر معاصر و رسانه هاي جديد با بيان اينكه اقتصاد ايران حتي با وجود نفت در هنر و ميراث فرهنگي است تصريح كرد: ايران جزو 10 كشور اول دنيا است كه مي تواند با هنر و ميراث فرهنگي ارز را به كشور سرازير كند.
وي با بيان اينكه مجتمع فني تهران با تمركز بر روي پرورش افراد متخصص در حوزه اقتصاد هنر را به عهده گرفته خاطر نشان كرد: نخستين گام در حوزه آموزش اين افراد تربيت متخصصاني است كه هم اقتصاد و هم هنر را بشناسند و رابطه متقابل اين دو را درك كنند.
مدير دپارتمان آموزش عالي هنر مجتمع فني تهران شعبه ميرداماد با اشاره به اينكه تشكيل گروه آموزشي منسجم در حوزه هنر جديد و رسانه هاي نوين براي نخستين بار در يك موسسه آموزشي معتبر ارائه مي شود افزود: اين دپارتمان در پنج گروه تخصصي، هنرهاي اجرايي، هنرهاي تعاملي، هنرهاي ديجيتال، هنرهاي محيطي و هنر چيدمان با زيرساخت هاي تئوري آغاز به كار مي كند.
وي با بيان اينكه مجتمع فني تهران در 6 سال گذشته به صورت جدي به عرصه هنر و آموزش وارد شده است اظهار كرد: يكي از هنرهاي جدي، حوزه مد و لباس بوده كه با پنج سال سابقه خوب و مفيدي در اين عرصه ارائه كرده است.
فراهنگ**7561**1027**دريافت كننده: سارا كريميان**انتشار دهنده:محمدجواد دهقاني
۰ نفر